اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم استراتژی دشمن در آستانه انتخابات است

ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم استراتژی دشمن در آستانه انتخابات است
آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان به استراتژی اصلی دشمن در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم استراتژی اصلی دشمن در آستانه انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که با حمایت‌های آمریکا اتفاق افتاد جهان اسلام را داغدار کرد اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل با این کارشان قبر‌های خود را کندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه در ماه مبارک رمضان مردم بی‌گناه فلسطین را به شهادت رساندند تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین حدود 60 سال است که با سنگ در برابر توپ و تنفگ ایستادگی کردند اما امروز مقاومت نتیجه داده و سنگ‌ها به موشک تبدیل شده است.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین نتیجه داده و امروز شاهد افول و سقوط رژیم جعلی اسرائیل هستیم افزود: ان شا‌الله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

,

وی با اشاره به حادثه دردناک به شهادت رسیدن دانش آموزان دختر مدرسه سید‌الشهداء افغانستان گفت: دانش آموزان این مدرسه به کدامین گناه به شهادت رسیدند.

,

آیت‌الله خاتمی با تاکید براینکه کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کردند ابراز کرد: رهبران برخی از کشورهای مسلمان جهان نیز در برابر این جنایاتی که با حمایت آمریکا انجام شد لال شدند.

,

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: 42 سال است که ملت ما جوانمردانه در حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه هستند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن تبلیغات خود را آغاز کرده است خاطر نشان کرد: ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم استراتژی اصلی دشمن در آستانه انتخابات بوده و باید حواسمان باشد تا در زمین دشمن قرار نگیریم.

,

وی با بیان اینکه همه ما قبول داریم که مشکلات زیادی در جامعه ما وجود دارد گفت: برخی از این مشکلات داخلی بوده و بخشی از آن به مسائل خارجی برمی‌گردد.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه اسلامی و دینی ما است افزود: باید در انتخابات فردی مومن و انقلابی، با کفایت و مردمی را  انتخاب کنیم.

,

وی با بیان اینکه در مسئله انتخابات شوراهای شهرها نیز باید حواسمان بیشتر باشد و دقت کنیم تا فرد اصلح را انتخاب کنیم افزود: از داوطلبین انتخابات شوراهای شهر خواهشی که داریم وعده ندهند و به جای وعده دادن برنامه‌های خود را اعلام کنند.

,

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: مردم به این نکته توجه داشته باشند که به وعده کاندیداها توجهی نکنند و به برنامه‌های منطقی که توسط کاندیدا‌های شورای شهر‌ها مطرح می‌شود توجه کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

وی در پایان اظهار داشت: کاندیدای شورای شهرها نباید شعار و وعده‌های توخالی به مردم بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه