اخبار داغ

در خطبه های نماز عید فطر سراسر استان تاکید شد؛

کسانی که به توان داخلی اعتقاد ندارند لایق حکمرانی نیستند/ فصل مبارکی در دفاع مقدس فلسطین در حال رقم خوردن است

کسانی که به توان داخلی اعتقاد ندارند لایق حکمرانی نیستند/ فصل مبارکی در دفاع مقدس فلسطین در حال رقم خوردن است
امام جمعه منوجان گفت: افرادی که معتقدند که نمی‌توان از لحاظ دفاعی، سیاسی ،اقتصادی و تولیدی کاری در داخل انجام شود لایق حکمرانی بر مردم نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان نماز عید سعید فطر در سراسر استان کرمان برگزار شد؛ حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در جمع نماز گزاران ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: اطاعت از ولایت و رهبری ، پرهیز از گناه ، شکر نعمت هایی که خدا به ما ارزانی کرده و تقوای الهی از نشانه های انسان های صالح  هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 

,

امام جمعه کوهبنان: مردم رئیس جمهوری جهادی و استکبارستیز انتخاب کنند

, امام جمعه کوهبنان: مردم رئیس جمهوری جهادی و استکبارستیز انتخاب کنند, امام جمعه کوهبنان: مردم رئیس جمهوری جهادی و استکبارستیز انتخاب کنند,


حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری خطاب به نمازگزاران عید فطر کوهبنان افزود: سعی کنیم به عبادات ماه مبارک رمضان که عادت کردیم ادامه دهیم چون با روزه و خودسازی اراده انسان قوی می شود.

,
,


وی تاکید کرد : تلاش کنیم نسبت به کمک های مومنانه که در طول ماه مبارک داشتیم مبادرت ورزیم زکات خصوصا زکات فطره را که باعث قبولی روزه و حفظ انسان از بلاهاهست به موقع پرداخت کنیم .

,
,



خطیب نماز عید فطر کوهبنان خاطر نشان کرد: انتخابات مهم و سرنوشت سازی در سال جاری پیش رو داریم با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر به نظام اسلامی آری بگوییم و تلاش کنیم انتخاب ما آگاهانه و از روی بصیرت باشد.

,
,
,


حجت الاسلام جعفری ادامه داد: حضور گسترده و انتخاب آگاهانه باید مورد نظر باشد با استناد به منویات مقام معظم رهبری کسی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که با ایمان ، مدیر جهادی ، مرد‌ میدان و عمل و استکبار ستیز  باشد.

,
,

 

,

امام جمعه سیرجان: حضور پرشور در انتخابات امنیت و قدرت بازدارندگی دارد/ موشک باران رژیم صهیونیستی از عنایات الهی بود

, امام جمعه سیرجان: حضور پرشور در انتخابات امنیت و قدرت بازدارندگی دارد/ موشک باران رژیم صهیونیستی از عنایات الهی بود, امام جمعه سیرجان: حضور پرشور در انتخابات امنیت و قدرت بازدارندگی دارد/ موشک باران رژیم صهیونیستی از عنایات الهی بود,

امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز امسال عنوان کرد: در انتخابات امسال آن‌چه مهم است حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح است؛ همان‌گونه که رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند حضور پرشور مردم در انتخابات موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.

,

حجت السلام والمسلمین سید محمود حسینی گفت: ما امروز در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، دشمنان این مرز بوم از ابتدای انقلاب تا کنون در صدد براندازی این نظام مقدس و مایوس کردن ملت شریف ایران هستند اما کور خوانده اند ملت شریف ایران امیدوار هستند و روز به روز برامید آن ها افزوده می شود زیرا اعتقاد به آینده ای درخشان داریم، که آن ظهور امام زمان (عج) است.

,

وی با بیان این‌که هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود گفت: دشمن این را نمی خواهد لذا نزدیک انتخابات که می شود شروع به تبلیغات سوء می کند تا مانع حضور مردم در انتخابات شود اما ملت شریف ایران با هوشیاری هرچه تمام تر با حضور پرشورشان در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب خواهند زد.

,

خطیب نماز عید فطر سیرجان با اشاره به حملات اخیر حماس به اسرائیل، گفت: این عظمتی که فلسطینی‌ها از خودشان نشان دادند و اسرائیل ناپاک را موشک باران کردند عنایت خاص پروردگار و توجهات غیبی بود و ان شاءالله چیزی تا محو شدن اسرائیل از روی کره خاکی باقی نمانده است.

,

وی در ادامه به اقدام تروریستی در افغانستان اشاره کرد و ضمن ابراز تأسف شدید و محکوم کردن این جنایت هولناک، گفت: این حادثه، جنایت کودک‌کشی و بچه‌کشی، آمریکا و اسرائیل را تایید و ثابت کرد داعشی ها، مزدوران و پیاده نظامان استعمارگران و صهیونیست هادر جنگ نیابتی با مسلمانان هستند.

,

 

,

امام جمعه رفسنجان: حادثه تروریستی افغانستان محصول حضور آمریکا در عیادی آن در منطقه است

, امام جمعه رفسنجان: حادثه تروریستی افغانستان محصول حضور آمریکا در عیادی آن در منطقه است, امام جمعه رفسنجان: حادثه تروریستی افغانستان محصول حضور آمریکا در عیادی آن در منطقه است,

حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز عید فطر رفسنجان در جمع نمازگزاران با تبریک عید فطر و با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: هر دو انتخابات هم ریاست جمهوری و هم شورای شهر و روستا، تکلیف الهی و حکم عقل و شرع است و باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

,

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به نقش مهم انتخابات در سرنوشت جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از عواملی که در تقدیر مقدرات جامعه موثر است مسئله انتخابات است. خداوند سرنوشت قومی را عوض نمی کند مگر اینکه خودشان دست به کار شوند.

,

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: هر فرد وظیفه دارد هم در انتخابات شرکت کند و هم با مطالعه و تحقیق بهترین فرد را برای اداره جامعه انتخاب نماید.

,

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که موجب رنجش خاطر همه مسلمانان شده است کشتار مردم در اراضی اشغالی توسط صهیونیست های غاصب است که به تعبیر مقام معظم رهبری در یک کشور بلکه در پادگان نظامی خودشان به قتل و غارت دست زده اند.

,

وی با اشاره به کشتار دانش آموزان بی گناه در افغانستان، گفت: این اقدام وحشیانه محصول حضور آمریکا و اعیادی آنها در افغانستان و دیگر جاهاست که ظلم و تعدی را به مردم بی گناه روا می دارند.

,

 

,

امام جمعه منوجان: افرادی که معتقدند با توان داخلی نمی توان موفق بود لایق حکمرانی نیستند

, امام جمعه منوجان: افرادی که معتقدند با توان داخلی نمی توان موفق بود لایق حکمرانی نیستند, امام جمعه منوجان: افرادی که معتقدند با توان داخلی نمی توان موفق بود لایق حکمرانی نیستند,

حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون(نودژ) منوجان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک عید سعید فطر گفت:باید دستاوردهای مهم  ماه رمضان را برای خود حفظ کنیم و یکی از مهمترین ثمره آن روز عید فطر تزکیه نفس  به همراه مغفرت الهی و رضایت خداوند از مومنین است و عید فطر پایان نامه یک ماه بندگی خالصانه در ماه مبارک رمضان است.

 حجت الاسلام احمدی نیک بیان کرد: عید فطر، عید بندگی ، عبودیت ، روز آمرزش و پاداش گرفتن از خداوند متعال بابت یک ماه بندگی و عبودیت است این عید بزرگ در برخی روایات به قیامت تشبیه شده است .

امام جمعه آسمینون(نودژ) با اشاره به مسئله مهم انتخابات  به چند نکته برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نکته اول مشارکت حداکثری و بالا اولویت اول انتخابات است چرا که حضور پرشور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و از طرفی هم موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود و در یک کلام مشارکت بالا و گسترده موجب خوشحالی دوستداران نظام و موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد .

وی بیان کرد: نکته دوم انتخاب دولت لایق ، اصلح و شایسته است؛ چگونه دولتی باید انتخاب کنیم و تشکیل بدهیم؟ دولتی که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد و باورمند به توانمندی‌های داخلی باشد چرا که اگر مسئولان دولتی افرادی ناامید باشند کاری از پیش نمی رود و فرد یا افرادی که معتقدند که نمی‌توان از لحاظ دفاعی، سیاسی ،اقتصادی و تولیدی کاری در داخل انجام شود  لایق حکمرانی بر مردم نیستند.

خطیب نماز عید سعید فطر تصریح کرد:کسانی را انتخاب کنیم و سرکار بیاوریم که معتقد به مردم و جوانان باشند و قدر نیروهای جوان مومن و حزب‌اللهی را بدانند عملکرد جهادی و انقلابی داشته باشند و به معنای واقعی کلمه عدالتخواه و ضد فساد باشند چرا که اگر چنین دولتی روی کار بیاید می‌تواند با گماردن صدها مدیر جوان و مومن در مدیریت‌ها ،کار کشور را سامان دهد و مواظبت کنیم که فریب وعده های دروغین را نخوریم فریب گذشته افراد را نخوریم چرا که ملاک حال فعلی افراد است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

امام جمعه رابر: فصل مبارکی در دفاع مقدس فلسطین با نابودی رژیم صهیونیستی در حال رقم خورد است

, امام جمعه رابر: فصل مبارکی در دفاع مقدس فلسطین با نابودی رژیم صهیونیستی در حال رقم خورد است, امام جمعه رابر: فصل مبارکی در دفاع مقدس فلسطین با نابودی رژیم صهیونیستی در حال رقم خورد است,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عید سعید فطر با تبریک عید سعید فطر , عید بشارت, عید پاداش و عید بندگی و عید مغفرت، گفت: روز عید روز جایزه است امیرالمومنین علی (علیه ااسلام ) درباره روز عید می فرمایند : این تنها برای کسی است که خداوند روزه اش را پذیرفته و قیام او را سپاس داشته است   هر روزی که خدا در آن نافرمانی نشود آن روز ، روز عید است امیدوارم این عید بندگی آخرین عید سعید فطر ما نباشد.

,


وی با اشاره به سه کته مهم  افزود : درباره  دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین است قدس شریف در میانه بهار روزهای پر التهاب و داغی را می گذراند، شواهد و قراین حکایت از شکل گیری فصلی جدید در مقاومت فلسطینیان دارد.

,
,


امام  جمعه رابر با بیان اینکه علیرغم تحرکات وحشیانه صهیونیست دو اتفاق بزرگ در حال وقوع است عنوان کرد: مردم قدس و کرانه غربی رود اردن به این نتیجه رسیده اند که دیگر هیچ مماشاتی نیست و باید به مبارزه و مقاومت مسلحانه روی بیاورند.

,
,


وی تصریح کرد: مقاومت غزه و حماس و جهاد اسلامی در این دفاع مقدس هموطنان خود را تنها نگذاشته اند و از دوشنبه شب با موشک باران صهیونیست ها به کمک آنان آمده اند این یعنی اتحاد و وحدت و وحدت مقاومت فلسطین در سراسر این  سرزمین مقدس هستند.

,
,

 

,

حجت الاسلام  علیدادی  سلیمانی گفت: این فصلی نوین و مبارک در دفاس مقدس فلسطین است بدون تردید زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

,


وی با اشاره به فاجعه خونبار روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه برابر با 15رمضان المبارک در مقابل دبیرستان دخترانه حضرت سید الشهدای کابل سه انفجارپیاپی رخ داد و بیش از 85نفر دانش آموز مظلوم تاکنون شهید و بیش از 200نفر مجروح شدند و همه این شهدا 10 تا 21سال داشتند.

,
,


وی با بیان اینکه  مدرسه سید الشهدا کابل 70هزار دانش آموز دارد این انفجار در نوبت عصر روی داد که 2هزار دانش آموز در این مجموعه حضور داشتند, بیان کرد: آنچه در این میان مهم است پشت صحنه واقعی این خیانت ، سیاست شیطانی آمریکاست آمریکا در سال 81تاکنون در افغانستان بوده خودآمریکا نا امنی است چاره ای جز  خروج از این کشور ندارد.

,
,


امام جمعه رابرافزود:آمریکا با طراحی های شیطانی توسط مزدورانش درصد است حوادثی تلخ و ناآرام در این کشور ایجاد کند تا بتواند اهداف خود در برابر شرق آسیا به خصوص چین برسد و تداوم ناامنی در غرب آسیا مطلوبتر حالت برای آمریکاست که با ناکامی و شکست خورده باید منطقه را ترک کند.

,
,


وی بابیان اینکه ما نمازگزاران عید سعید فطر این جنایت غم بارو بینظیر را محکوم می کنیم و خواستار توجه بیشتر دولت افغانستان و مجامع بین المللی برای پیشگیری از تکرار این گونه حوادث رنج آمور هستیم.

,
,


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به منطق انگیزه حضور در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد1400گفت : شهدای بسیاری جان خود را  فدای این نظام کردند تا به استقلال , آزادی و جمهوری اسلامی برسیم، ما نباید به بهانه عملکرد اشتباه یک مدیر، وزیر یا شخص خاصی، از این نظام  گله مند شویم.

,
,


وی اذعان کرد: ما باید ابتدا به دنبال حفظ خون آورد شهیدان یعنی ان انقلاب و نظام باشیم بنابرین اینکه در انتخابات شرکت نکنیم و رإی ندهیم ، چه بخواهیم و چه نخواهیم به خون شهدا خیانت کرده ایم.

,
,


امام جمعه رابر تأکید کرد : حضور در صحنه انتخابات حفاظت از خون شهدا و شهید سلیمانی هاست، همه ما با مشکلات ، دروغ و بدقولی ها مشکل داریم و گله های خود را هم مطرح می کنیم ، ما اگر انتخابات کمرنگ داشته باشیم نظام لطمه می بیند تاریخ را می توان اصلاح کرد اگر درست انتخاب کنیم.

,
,


وی ادامه داد : هر چه مشکلات بیشتر باشد, برای حل آنها باید بیشتر در صحنه باشیم این مشکلات را کسانی درست کرده اند که به دنبال رأی ندادن ما هستند.

,
,


امام جمعه رابر گفت: به کوری چشم دشمنانمان در انتخابات ریاست جمهوری پر شور و با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تودهنی به دشمنان این نظام خواهیم زد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه