اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز عید فطر:

استکبار با غربگرایان داخلی درصدد انصراف مردم از شرکت در انتخابات است/ عدم خروج از افغانستان؛ هدف آمریکا از کشتار دانش آموزان

استکبار با غربگرایان داخلی درصدد انصراف مردم از شرکت در انتخابات است/ عدم خروج از افغانستان؛ هدف آمریکا از کشتار دانش آموزان
آیت الله حسینی همدانی گفت: از سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی می خواهیم که با ورود اثرگذار جلوی گردنکشی و خونریزی استکبار و مزدورانش را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج امروز پنج شنبه در خطبه های نماز عید فطر در کرج، رمضان را ماه تحول انسان دانست و گفت: اهل ایمان در این ماه با بهره مندی از سفره گسترده الهی، تحول به سوی کمال و سرنوشت جدید در شب قدر، حیات دوباره ای پیدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره به اینکه عید فطر پاداش یک ماه بندگی خدا توام با جهاد نفس است، افزود: پیامبر اکرم (ص) این عید را هدیه ای از طرف خداوند به مردان و زنان می دانند، همان افرادی که توفیق یک ماه بندگی را پیدا می کنند.
,
 
,
وی عید فطر را نماد انسجام و وحدت مسلمانان دانست و اظهار داشت: ارتباط حلقه های دینی در سراسر جهان یکی از جنبه های سیاسی و قابل توجه این عید است زیرا دشمن از هر فرصتی ولو روش های ددمنشانه و سفاکانه برای بر هم زدن وحدت مسلمانان سوءاستفاده می کند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بمب گذاری مقابل دبیرستان دخترانه در افغانستان و کشتار نوجوانان بیگناه شیعه جهان اسلام را غمگین کرد و زخمی بر زخم های آن اضافه کرد، تصریح کرد: این اقدام برگی دیگر را بر جنایات استکبار اضافه کرد.
,
 
,
وی جنایت افغانستان را طراحی شیطان بزرگ برای ایجاد ناامنی و تاخیر خروج از این کشور توسط آمریکا دانست و گفت: ما حرکت ضد بشری را محکوم کرده و از سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی می خواهیم که با ورود اثرگذار جلوی گردنکشی و خونریزی استکبار و مزدورانش را بگیرد.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه بوق های استکبار با استفاده از همه ابزارها و بعضا افراد غربزده وا داده داخلی با انواع ترفندها برای همه سلایق مطالبی را آماده کرده که مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند، افزود: مردم شرکت در انتخابات را فراموش نکنند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی در خاتمه خاطر نشان داشت: شاخصه های انتخاب خوب برای تشکیل  دولت جوان در بیان رهبر معظم انقلاب وجود دارد در نتیجه باید بعد از تائید صلاحیت ها، فردی معتقد به توانمندی های داخل، عملکرد انقلابی، عدالتخواه، ضد فساد و معتقد به جوانان را انتخاب کرد.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه