اخبار داغ

سریالی که قسمت پایان ندارد:

قیمت مرغ در یاسوج صعودی شد

قیمت مرغ در یاسوج صعودی شد
قیمت مرغ در شهر یاسوج صعودی شده است و در برخی از مغازه ها کیلویی 30 هزار تومان به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس گویا داستان مرغ در شهر یاسوج  تمامی ندارد و قیمت آن در استان و شهرهای مختلف کشور همچنان در فراز و نشیب است و تنها چند روز ثابت می ماند و مجدد شاهد بی ثباتی در قیمت آن هستیم و این موضوع گلایه های مردم شهر را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

قیمت مرغ در یاسوج یک پا دارد، وقتی صعود می کند دیگر تمایلی به کاهش پیدا کردن ندارد، یک روز مرغ نیست یک روز مرغ هست اما قیمتش باور کردنی نیست و یک روز هم مرغ هست و هم قیمتش قابل تامل است.

,

داستان مرغ و صف کشیدن برای خرید آن در شهرهای مختلف استان سریال ادامه داری است که قسمت پایان ندارد، اینکه چرا در یک استانی که دعیه دار داشتن بهترین زمین های کشاورزی، بهترین آب و هوا و طبیعت است چرا در بحث  مرغ دچار مشکل می شود.

,

در چند روز گذشته مرغ در بازار شهر یاسوج در برخی از مرغ فروشی ها کیلویی 30 هزار تومان به فروش رسیده است که این تفاوت قیمت جای تامل دارد، داستان تکراری نبود ، کمبود و قیمت بالای مرغ مردم شهر یاسوج را کلافه کرده است و انتظار می رود مسئولان کهگیلویه و بویراحمد فکری برای  این آشفتگی بازار در شهر یاسوج کنند.

,

مرغ در سطح کشور به یک معضل تبدیل شده است و یکی از دلایل آن نیز نبود و کمبود نهاله دولتی است که این خود ضعف مسئولان کشوری را نشان می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه