اخبار داغ

تعطیلات عید فطر:

اعمال محدودیت های تردد تعطیلات عیدفطر در کهگیلویه+جزئیات

اعمال محدودیت های تردد تعطیلات عیدفطر در کهگیلویه+جزئیات
فرماندار کهگیلویه از اعمال محدودیت های تردد تعطیلات عیدفطر تا پایان ۲۵اردیبهشت ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس موج چهارم کرونا از ۱۷ فروردین ماه با توجه به امار رو به رشد بستری ها و تست های کرونا  شهر دهدشت، با اعمال محدودیت های دو هفته‌ ای، گروه شلغی ۲ تا ۴ را به تعطیلی کشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 موجی که به‌ دنبال سفرهای نوروزی و عدم‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تغییر وضعیت به قرمز شهر دهدشت را با یکی از سخت‌ترین روزهای کرونایی مواجه کرد و باعث شد این محدودیت ها در دو نوبت دیگر از سوی فرماندار تمدید شود.
,
 
,
با کاهش نسبی آمار بیماران کرونایی در شهرستان کهگیلویه و با توجه به مشکلات مالی صنوف بازار روز این شهر از ۱۸ اردیبهشت ماه  فعالیت آنها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از سر گرفته شد. 
,
 
,
آیا با توجه به برداشته شدن محدودیت ها و تعطیلات عیدفطر باید دید نظارت بر ورودی های شهر و ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی انجام خواهد شد؟ یا باید در این تعطیلات اماده موج جدیدی از کرونا را در شهرستان بود؟
,
 
,
 
,
فرماندار کهگیلویه در این خصوص گفت: این محدودیت ها تا پایان روز شنبه ۲۵اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
,
 
,
دارا کریمی نژاد بابیان اینکه  شهرستان کهگیلویه در حال عبوراز بحران پیک چهارم ویروس کروناست افزود: در این ایام  فشارهای زیادی به اصناف و شبکه بهداشت و درمان وارد شد که قدردان زحمات  و همکاریهای این افراد هستیم.
,
 
,
 
,
وی در بازدید از ایستگاه منع تردد پاسگاه حسین آباد تصریح کرد : بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا در طرح محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر سفر پلاک‌های غیربومی به شهرستان کهگیلویه ممنوع است و در صورت مشاهده  غیربومی‌ها در این مورد اعمال قانون میشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه