اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

جنایات در کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی انجام می شود

جنایات در کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی انجام می شود
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: فاجعه خونبار دبیرستان دخترانه سیدالشهداء (ع) شهر کابل افغانستان در روز شنبه ۲۵ رمضان اقدام تروریستی استکبار جهانی در کشور افغانستان بود که ۱۵ شهید و ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز ، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به وقایع سرزمین های اشغالی فلسطین اظهار داشت: دولت نتانیاهو برای نجات از مخمصه ای کهدر آن گرفتار شده است با جلو انداختن گروهک های تندرو یهودی اقدامات مذبوحانه ای را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: ورود بیش از ۲ هزار تندرو شهرک نشین یهودی به مسجد الاقصی و برپایی عبادات و مراسمات مخصوص مذهبی یهودی در این مسجد یک تلاش مذبوحانه با رنگ و لعاب مذهبی برای رسیدن به چند هدف اصلی است.

,

وی خاطرنشان کرد: جبران شکست های راهبردی در سال های اخیر در برابر مقاومت و تلاش برای خروج رژیم‌صهیونیستی از بن بست سیاسی و اجتماعی از جمله اهداف پشت پرده این جریان در سرزمینهای اشغالی است که توسط دولت نتانیاهو دنبال می‌شود.

,

جوادفاطمی نسب در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در افغانستان اذعان داشت: فاجعه خونبار دبیرستان دخترانه سیدالشهداء (ع) شهر کابل افغانستان در روز شنبه ۲۵ رمضان اقدام تروریستی استکبار جهانی در کشور افغانستان بود که ۱۵ شهید و ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت.

,

وی افزود: در پشت صحنه واقعی این جنایات سیاست شیطانی آمریکا قرار دارد و لازم است که دولت افغانستان و مجامع بین المللی برای پیشگیری از این جنایات اقدامات مناسبی را انجام دهند.

,

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مردادماه آزمون بزرگی است که در پیش روی ملت بصیر ایران اسلامی قرار دارد و باتوجه به اوضاع جهانی حضور حداکثری مردم در انتخابات یک تکلیف است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه