اخبار داغ

شلیک به فرودگاه رامون بعد از بن‌گوریون؛ همه فرودگاههای رژیم صهیونیستی در تیرس موشک مقاومت

شلیک به فرودگاه رامون بعد از بن‌گوریون؛ همه فرودگاههای رژیم صهیونیستی در تیرس موشک مقاومت
بعد از انتقال پروازها از فرودگاه «بن گوریون» به «رامون»، اکنون مقاومت این فرودگاه را هم هدف قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز (پنج‌شنبه) از شلیک موشک میان‌برد «عیاش» به سمت فرودگاه «راتمون» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته وبگاه شهاب، او در سخنانی گفت: «به دستور "محمد الضیف" فرمانده ستاد کل عزالدین قسام هم اکنون موشک "عیاش" با برد ۲۵۰ کیلومتر و با قدرت تخریبی بسیار بالا به سمت فرودگاه رامون در ۲۲۰ کیلومتری جنوب غزه شلیک شد.»

,

ابوعبیده با بیان اینکه شلیک این موشک در راستای یاری بیت‌المقدس و انتقام خون فرماندهان و مهندسان مقاومت است، افزود: «موشک عیاش را به میان آوردیم و به دشمن می‌گوییم که فرودگاهها و تمامی نقاط جنوب تا شمال فلسطین در تیررس موشک‌های ما قرار دارد و این سلاحی است که در آسمان فلسطین به سمت هر هدفی که مشخص کنیم به پرواز در می‌آید.»

,

سخنگوی عزالدین قسام در ادامه از تمامی شرکت‌های هواپیمایی جهان خواست تا فورا پروازهای خود را به همه فرودگاههای مستقر در فلسطین اشغالی متوقف کنند.

,

وبگاه روزنامه معاریو نیز خبر داد که یک موشک به نزدیکی شهرک «ایلوت» که فرودگاه رامون در آن قرار گرفته، اصابت کرده است.

,

ابوعبیده ساعتی پیش نیز در سخنانی گفته بود که اگر همچنان تجاوزات علیه مسجدالأقصی ادامه داشته باشد، موشکباران تل‌آویو، دیمونا،عسقلان، اشدود و فراتر از آن برای ما راحت‌تر از آب خوردن خواهد بود.

,

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

,

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه