اخبار داغ

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛

هوا گرم‌تر می‌شود/ خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور

هوا گرم‌تر می‌شود/ خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور
سازمان هواشناسی با اعلام ادامه رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق، پیش بینی کرد: از فردا تا روز دوشنبه هفته پیش روز دمای هوا در اغلب نقاط کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛ امروز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری رگبار باران و گاهی رعدوبرق را شاهد خواهیم بود؛ البته در استان‌های فارس، اصفهان، جنوب یزد، کرمان، شمال هرمزگان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان ، مازندران، گلستان و شرق گیلان شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا در برخی نقاط لرستان، همدان ،مرکزی، اصفهان ،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، غرب و جنوب یزد، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد؛ همچنین در استان فارس، کرمان، شمال هرمزگان، قزوین، البرز، تهران، سمنان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.
,
 
,
روز یکشنبه هفته آینده در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی همچنین شمال آذربایجان غربی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
 
,
روز دوشنبه هفته آینده جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است و اواخر وقت دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.
,
 
,
 
,
دمای هوا از فردا تا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور به طور نسبی افزایش می‌یابد.
,
 
,
 
,
فردا بخصوص در ساعات بعد از ظهر با توجه به وزش باد شدید در بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، البرز و تهران پتانسیل رخداد گرد و خاک وجود دارد.
,

در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

,

در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

,
اواخر امروز و در روز شنبه نیز با توجه به افزایش سرعت باد وزش باد در جنوب و جنوب غرب کشور گرد و خاک شاهد هستیم.
,
 
,
آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق و با احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما در تهران ۲۷ و ۱۸ درجه خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه