اخبار داغ

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه:

فعالیت ۸۰۰ ورزشکار کرمانشاهی در رشته آمادگی جسمانی/ در زمان شیوع کرونا مسابقات و تمرینات تعطیل شد

فعالیت ۸۰۰ ورزشکار کرمانشاهی در رشته آمادگی جسمانی/ در زمان شیوع کرونا مسابقات و تمرینات تعطیل شد
محمد امین کاویان خواه گفت: در سطح شهرستان کرمانشاه ۸۰۰ ورزشکار در رشته آمادگی جسمانی فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین کاویان خواه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در سطح شهرستان کرمانشاه ۸۰۰ ورزشکار در رشته آمادگی جسمانی فعالیت دارند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات و انجام تمرینات تعطیل شد و همین سبب کاهش انگیزه ورزشکاران و آسیب به ورزش شده است.

کاویان خواه با اشاره به برنامه های کمیته آمادگی جسمانی گفت: درصدد استفاده از کارشناسان ورزشی و افراد با تجربه برای پیش بردن برنامه ها و اهداف کمیته آمادگی جسمانی هستیم.

وی برگزاری مسابقات گوناگون با سطح استاندارد های بالاتر برای ایجاد انگیزه میان ورزشکاران، برگزاری چالش ها و برنامه های ورزشی متنوع برای به کار گیری همه اقشار ورزشی و ایجاد شوق و انگیزه در این رشته را از دیگر چشم اندازهای ترسیم شده دانست.

کاویان خواه تصریح کرد: همچنین به طور جدی درصدد برقراری تعامل و همکاری هرچه بیشتر با باشگاه های ورزشی در سطح  استان هستیم.

وی درباره رشته آمادگی جسمانی عنوان کرد: در کشور حدود سه سال است که سطح کلاسها و تعداد متقاضیان این رشته بسیار افزایش یافته به گونه ای که هرروز علاقه مندان به رشته آمادگی جسمانی و زیرشاخه های آن در حال گسترش و ارتقا هستند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه گفت: می توان ادعا کرد رشته آمادگی جسمانی در کشورمان تقریبا به سطح استاندارهای جهانی رسیده است.

کاویان خواه درباره وضعیت رشته  آمادگی جسمانی در استان بیان کرد: مسئولین هیئت همگانی استان کرمانشاه از فعال ترین و با برنامه ترین هئیت ها در سطح کشور هستند.

وی افزود: مسئولان این عرصه اساس کار خود را اعتلا و پیشرفت همه جانبه ورزش همگانی در استان بنا کرده و از حمایت و کمک به مربیان این رشته دریغ نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه