اخبار داغ

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس:

دقت، برد و قدرت انفجار موشک‌های مقاومت بالا رفته است/ وحدت جنبش‌های مردمی در فلسطین، از برکات اقدامات آگاهانه مقاومت

دقت، برد و قدرت انفجار موشک‌های مقاومت بالا رفته است/ وحدت جنبش‌های مردمی در فلسطین، از برکات اقدامات آگاهانه مقاومت
خالد قدومی با بیان اینکه بسیج‌شدن جنبش‌های مردمی در سراسر فلسطین از برکات اقدامات آگاهانه و هوشمندانه مقاومت است، گفت: امروز دقت، برد و قدرت انفجار موشک‌های مقاومت بالا رفته، به گونه ای که توانسته پایگاه‌های هوایی، نمادهای سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، به تازگی سخنگوی گردان‌ قدس جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ویدیویی با تاکید بر استفاده از موشک‌های بدر-۳ در حملات اخیر به شهرهای اسرائیل، از «محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی برای ارائه و افزودن موشک‌های بدر-۳ به تسلیحات این گروه، قدردانی کرد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

از این رو به سراغ نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس رفتیم تا از توان دیگر تسلیحات جبهه مقاومت مطلع شویم.

,

در این باره «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به فضل خداوند، امروز قدرت نظامی مقاومت به حدی رسیده که می توانیم بگوییم برد موشکی فلسطینیان بیشتر شده است.

,

وی اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که موشک های مقاومت نه تنها به تل آویو می رسد، بلکه به آخرین نقاط مرزی با اردن (تمام سرزمین های اشغالی) و حتی مسافت های طولانی تری می رسد و همچنین به نقاط شمالی فلسطین رسیده است.

,

دقت، برد و قدرت انفجار موشک های مقاومت بالا رفته

, دقت، برد و قدرت انفجار موشک های مقاومت بالا رفته, دقت، برد و قدرت انفجار موشک های مقاومت بالا رفته,

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران به پیشرفت های دیگر جبهه مقاومت درخصوص تسلیحات دفاعی اشاره کرد و افزود: مقاومت در زمینه قدرت انفجار نیز تسلیحات دفاعی خود را توسعه داده، تا جایی که کلاهک جنگی موشکی آن به بیشتر از ۲۵۰ کیلوگرم رسیده است.

,

قدومی تصریح کرد: این موشک ها در زمینه دقت در هدف نیز توسعه یافته است، به گونه ای که می تواند خطوط نفت و پایگاه های نظامی هوایی اسرائیل را هدف قرار دهد.

,

وی با بیان اینکه دقت، برد و قدرت انفجار موشک های مقاومت بالا رفته، عنوان کرد: بنابراین مقاومت توانسته است که به تمام نمادهای سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها دست پیدا کند و آنرا هدف موشک هایش قرار دهد.

,

وحدت جنبش های مردمی در سراسر فلسطین از برکات اقدامات آگاهانه مقاومت است

, وحدت جنبش های مردمی در سراسر فلسطین از برکات اقدامات آگاهانه مقاومت است, وحدت جنبش های مردمی در سراسر فلسطین از برکات اقدامات آگاهانه مقاومت است,

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران گفت: مقاومت این روزها آگاهانه و هوشمندانه توانسته اقدامات بسیاری انجام دهد، به گونه که باعث شده بسیج جنبش های مردمی شکل بگیرد و این فعالیت ها و ایستادگی مردم در سراسر فلسطین همه از برکات و کارایی مقاومت است.

,

قدومی افزود: این همان مقاومت قهرمان و شجاعی است که ملت ما می تواند در رقم خوردن سرنوشتش، در راه آزادی قدس و آزادی وطن و حذف رژیم ظالم صهیونیستی، به آن تکیه کند.

,

به گزارش عصرهمدان؛ امروز فلسطین دیگر به مانند سابق از سنگ به عنوان تنها سلاح دفاعی خود در برابر رژیم غاصب اسرائیل کودکش استفاده نمی کند، امروز این جبهه مقاومت است که در میدان عمل، مردانه ایستاده است و با بالا بردن توان دفاعی خود اگر صهیونیست جنایتکار یکی بزند چند برابر می زند.

,

فلسطینیان باور دارند که به زودی اسرائیل اشغالگر، این غده سرطانی جهان اسلام به فضل الهی و بالا رفتن روحیه شهادت طلبی، وحدت و ایستادگی این ملت نابود می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه