اخبار داغ

فصلی نوین در دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین‌ در حال سپری‌شدن است

فصلی نوین در دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین‌ در حال سپری‌شدن است
امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه نباید اجازه داد مذاکرات فرسایشی شود گفت: فرسایشی‌شدن مذاکرات یعنی؛ اصرار دستگاه دیپلماسی به تداوم مذاکرات با حداقل نتایج.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز نمازجمعه شهر دهدشت  در مصلی این شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و باحضور نمازگزاران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر  با اشاره به اینکه این روزها خبرهای مختلفی مبنی بر این‌که ایران و آمریکا در آستانه توافق هستند، به‌گوش می‌رسد در تبیین اما و اگرهای مذاکرات وین اظهار داشت: نفس این‌که ایران، آمریکا را به مذاکرات راه نداده است، امری غرورانگیز است که نباید آن‌را دست کم گرفت.

,
امام جمعه دهدشت گفت:مهم‌ترین مسأله آن است که ایران بر لغو کلیه تحریم‌های پس از برجام تأکید دارد، حال آن‌که آمریکا صرفاً تحریم‌های متن برجام و برخی تحریم‌های دوره ترامپ را مد نظر دارد. و دیگر این‌که لزوماً آن‌ها را لغو نمی‌کند، بلکه بعضاً به‌تعلیق آن‌ها اشاره می‌کند.
,
 
,
وی در این خصوص چند نکته و هشدار داد و افزود: اگرچه ایران عجله‌ای ندارد-چون تعهدات خود را انجام دادهاما نباید اجازه داد مذاکرات فرسایشی شود. فرسایشی شدن مذاکرات یعنی؛ اصرار دستگاه دیپلماسی به تداوم مذاکرات با حداقل نتایج.
,
 
,
وحدانی‌فر با بیان اینکه واضح است امریکا در صدد تحمیل و القاء نظرات خود از طریق کشورهای اروپایی برخواهد آمد، ادامه داد: هدف اصلی آمریکا از اصرار بر باقی ماندن برخی تحریم‌ها، گروگانگیری این بخش از تحریم‌ها جهت وادارسازی ایران به مذاکره در محورهایی مانند حقوق بشر و تروریسم و قدرت موشکی ایران است. مذاکره‌کنندگان باید به‌ شدت مراقب این شیطنت‌ها باشند.
,
 
,
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:نکته مهم دیگر این‌که؛ آژانس بین‌المللی هسته‌ای نیز در خدمت استکبار هستند. بعید نیست در روزهای آینده با طرح بهانه‌های واهی، بخواهند شرایط را بر علیه ایران رقم بزنند.
,
 
,
وی گره زدن مذاکرات به انتخابات را مسئله نگران کننده خواند و گفت: دولتمردان نباید به‌گونه‌ای اظهار نظر و اقدام کنند که شائبه بهره‌گیری از مذاکرات برای انتخابات به افکار عمومی راه پیدا کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر دلایل کوتاه آمدن بن‌سلمان در برابر ایران‌ را متذکر شد و افزود:گسترش نفوذ منطقه‌ای و عمق راهبردی ایران و نیز تضعیف حامیان منطقه‌ای و تنها ماندن در جنگ نابرابر یمن از سوی آمریکا و ناتوی عربی، از دلایل این چرخش مواضع است.
,
 
,
وی ادامه داد:عربستان اکنون در باتلاق خودساخته‌ای که در یمن فراهم کرده، گرفتار آمده است و ظاهرا تنها راه نجات را در ایران می‌بیند.
,
 
,
وحدانی‌فر با اشاره به اینکه اکنون، ایران در منطقه و غرب آسیا قدرت برتر است، اضافه کرد: این ثمره‌ی شیرین مقاومت مردان میدان جهاد و مقاومت مانند شهید سلیمانی و مدافعان حرم و مقاومت اسلامی در منطقه است و لذا دست برتر را در میز مذاکرات دارد.
,
 
,
وی گفت:با این همه ایران انقلابی به‌خوبی می‌داند، چرخش آل‌سعود تاکتیکی است و نه راهبردی. این کوتاه آمدن از سر اجباری است که مقاومت اسلامی با محوریت مقاومت برای ارتجاع عربی و دشمن عبری و غربی، رقم زده است. بنابراین با هوشمندی و مراقبت این مذاکرات را دنبال خواهد کرد.
,
 
,
امام جمعه دهدشت تحولات اخیر در فلسطین را یادآور شد و با بیان اینکه این رویداد فصلی نوین در دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین‌ است، افزود:علیرغم این تحرکات وحشیانه صهیونیست‌ها دو اتفاق بزرگ در حال وقوع است.
,
 
,
وی گفت:مردم قدس و کرانه غربی رود اردن به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر جای هیچ مماشاتی نیست و باید به مبارزه و مقاومت مسلحانه روی بیاورند.
,
 
,
وحدانی فر در بیان اتفاق دیگر در حال وقوع افزود:  مقاومت غزه و حماس و جهاد اسلامی در این دفاع مقدس هموطنان خود را تنها نگذاشته‌اند و از دوشنبه شب با موشک‌باران صهیونیست‌ها به کمک آنان آمده‌اند. این یعنی اتحاد و وحدت مقاومت فلسطین در سراسر این سرزمین مقدس هستند.
,
 
,
امام جمعه دهدشت ضمن محکومیت صحنه فاجعه خونبار دبیرستان سیدالشهداء کابل تصریح کرد: پشت صحنه واقعى این جنایات سیاست شیطانى آمریکاست.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه