اخبار داغ

تکلیف مطالبات نیروهای ۸۷روزه بیمارستان شهید جلیل یاسوج به کجا رسید؟

تکلیف مطالبات نیروهای ۸۷روزه بیمارستان شهید جلیل یاسوج به کجا رسید؟
معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای پرداخت مطالبات نیروهای ۸۷ روزه بیمارستان شهید جلیل یاسوج پیمانکار باید تسویه حساب ارائه دهد تا مطالبات آنها پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعدادی از نیروهای ۸۷ روزه حراست بیمارستان شهید جلیل یاسوج به منظور پیگیری مطالبات خود در روزهای گذشته جلوی علوم پزشکی استان مطالبه گری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نیروها  ۸۷ روزه  حراست بیمارستان شهید جلیل با بیان اینکه به صورت قراردادی فعالیت داشتند و بعد از یک سال که نیروهای آزمونی مشغول به کار شدند باید طبق قرار داد حقوق و مطالبات آنها پرداخت می شد، عنوان کردند: بعد از یک سال از اتمام قرار داد پرداخت حقوق و مطالبات تا کنون انجام نشده است.

,

این نیروها با بیان اینکه قرار بود به ازای هر ماه کار، ۲ امتیاز در آزمون های استخدامی برای آنها در نظر گرفته شود اما این موضوع محقق نشد عنوان کردند: یکی از نیروهای حجمی و ۸۷ روزه که در خرداد ماه ۹۹ فعالیت می کرد اقدام به جذب وی داشتند اما از نیروهایی که اسفندماه ۹۸ مشغول شده بودند جذبی صورت نگرفت.

,

در همین رابطه معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در ابتدای سال بیان شد این نیروها حدود ۴ الی ۵ ماه مطالبه دارند، که ۷۲۰ میلیون تومان برای پرداخت مطالبات آنها پرداخت شد.

, صبح زاگرس,

پورانفر با بیان اینکه پیمانکار باید مفاصا حساب تحویل بیمارستان شهید جلیل دهد تا امکان پرداخت مطالبات آنها پرداخت شود و این موضوع را پیگری خواهیم کرد، گفت: بنده اطلاع دارم از نیروهای ۸۷ روزه هیچ فردی نه به صورت شرکتی، قراردادی، و پیمانی توسط دانشگاه استخدام نشده است و اگر استخدامی صورت گرفته باشد یا توسط کمیته جذب تهران نامه دارد و یا توسط پیمانکار معرفی شده است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه فردی که  نسبت به جذب آن اقدام شده نامه از کمیته جذب وزارت خانه دارد، گفت: فرد مذکور نامه از طرف کمیته جذب وزارت خانه دارد و این نامه  مجوز به کار گیری را صادر می کند در این روند کمیته جذب وزارتخانه، نامه ای به دانشگاه برای بکارگیری  فرد جهت خرید خدمت ارسال می کند و در استان چون نیروی خریدخدمت به صورت شرکتی و پیمانکاری است حدود ۴۰ روز پیش فرد مذکور به پیمانکار بیمارستان امام سجاد(ع) به عنوان نیروی خدماتی معرفی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه