اخبار داغ

دبیرکل سازمان خواستار توقف درگیری‌های رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین شد

دبیرکل سازمان خواستار توقف درگیری‌های رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین شد
دبیر کل سازمان ملل بدون اشاره به خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در قدس اشغالی، خواستار توقف درگیریهای نظامی میان صهیونیست‌ها با مقاومت فلسطین به احترام عید فطر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل خواستار توقف فوری خشونتهای میان رژیم صهیوینستی و فلسطینی‌ها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
براساس گزارش خبرگزاری تاس، گوترش در حساب توئیتری خود نوشت: «به احترام عید(فطر)، من خواستار کاهش فوری تنشها و توقف خشونتها در نوار غزه و اسرائیل(فلسطین اشغالی) هستم. شمار زیادی از غیرنظامیان بیگناه کشته شده‌اند. این درگیری فقط باعث افزایش تندروی و افراط گرایی در کل منطقه خواهد شد.»
,
 
,
دبیر کل سازمان ملل در اظهارات خود اشاره‌ای به شروع خشونتها از طرف نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیها در قدس اشغالی و محله شیخ جراح که زمینه ساز شروع درگیریهای نظامی بود نکرده است.
,
 
,
نظامیان صهیونیست از زمان شروع ماه مبارک رمضان با محدود کردن دسترسی مسلمانان فلسطینی به مسجدالاقصی و تلاش برای اخراج فلسطینیها از منازلشان در محله شیخ جراح باعث شهادت چندین فلسطینی و مجروح شدن صدها نفر شدند که پس از آن مقاومت فلسطین در حمایت از مردم قدس وارد کارزار شد.
,
 
,
درگیری نظامی میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. 
,
 
,
وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرده که تاکنون، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۱۱۹ شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است. همچنین بیش از ۶۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه