اخبار داغ

فرانسه برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطین را ممنوع کرد

فرانسه برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطین را ممنوع کرد
وزارت کشور فرانسه تظاهرات مردمی در پاریس که قرار است روز شنبه در حمایت از فلسطینی‌ها برگزار شود را به بهانه ایجاد اختلال ممنوع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت فرانسه تظاهرات مردمی برای حمایت از فلسطینیها که قرار است روز شنبه برگزار شود را ممنوع کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«ژرارد درمانین» وزیر کشور فرانسه در واکنش به فراخوان برگزاری تظاهرات در روز شنبه در حمایت از فلسطینیان در حساب توئیتری خود نوشت: «از رئیس پلیس پاریس خواستم که تظاهرات روز شنبه در ارتباط با تنشهای اخیر در خاورمیانه(درگیری رژیم صهیونیستی و فلسطین) را ممنوع کند. در سال ۲۰۱۴ برنامه مشابهی باعث ایجاد اختلالات گسترده شد. به مقامات محلی دستورالعمل‌هایی داده شد تا هوشیار و سختگیر باشند.» 
,
 
,
پلیس منطقه‌ای پاریس نیز با انتشار بیانیه‌ای گفته، به درخواست وزارت کشور، پلیس پایتخت، ممنوعیت تظاهرات روز شنبه ۱۵ مه ۲۰۲۱ را صادر کرده است.
,
 
,
بسیاری از کاربران فرانسوی در توئیتر در واکنش به این دستور پلیس تاکید کرده‌اند که در اعتراض به استعمار و آپارتاید اسرائیل که آن را جنایت علیه بشریت میدانند روز شنبه تظاهرات خواهند کرد.
,
 
,
درحالیکه شاهد واکنشهای شدید بین المللی به خشونت نظامیان صهیونیستی علیه فلسطینیها در سرزمینهای اشغالی هستیم، کشورهای اروپایی با حمایت از صهیونیستها، شلیک راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی را محکوم و حملات صهیونیستها را دفاع از خود خوانده و خواستار کاهش تنشها شده اند.
,
 
,
 دولت آلمان نیز روز چهارشنبه در حمایت از رژیم صهیونیستی، از رژیم غاصب صهیونیستی در جریان تازه ترین دور از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی حمایت کرد.
,
 
,
سخنگوی «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در این زمینه گفته بود: «دولت آلمان حملات موشکی بی‌وقفه از نوار غزه علیه شهرهای واقع  دراسرائیل(فلسطین اشغالی) را به شدت محکوم می کند.»
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه