اخبار داغ

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه:

دولت نتانیاهو ماشین جنایت و کشتار است

دولت نتانیاهو ماشین جنایت و کشتار است
سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه با بیان اینکه هیچ جرمی از نگاه حقوق بین‌المللی باقی نمانده که دولت نتانیاهو در غزه انجام نداده باشد، افزود: این سازه‌ای که نام خود را دولت گذاشته، مانند یک ماشین جنایت و قتل عام رفتار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عمر چلیک سخنگوی حزب عدالت و توسعه درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه در توییتر خود نوشت: دولت نتانیاهو یک ماشین تولید جنایت است. هیچ جرمی از نگاه حقوق بین المللی باقی نمانده که انجام نداده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این سازه ای که نام خود را دولت گذاشته، مانند یک ماشین جنایت و قتل عام رفتار می کند.
,
 
,
سخنگوی حزب حاکم ادامه داد: اسرائیل با حملات خود به غزه مرتکب انواع جنایات تاریخی در جغرافیاهای متفاوت می شود که شرم آور است. حملاتی که به غزه می شود، صریح و مستقیم برای نابودی و قتل عام مردم فلسطین است. وقتی دنیا در مقابل این جنایت نایستاد و آن را متوقف نکرد، راهی باز شد تا این ماشین جنایت نتانیاهو کار خود را دنبال کند. هر کسی که سکوت کرد و حمایت کرد مسئول است.
,
 
,
چلیک با ادعای اینکه کسی در این مسیر بجز اردوغان فعال نبوده است، نوشت: تلاش های رئیس جمهورمان برای به حرکت در آوردن دنیا در مقابل این جنایات چند روزی است که دنبال می شود.
,
 
,
اردوغان طی چند روز گذشته با رهبران کشورهای مختلف از جمله رئیس جمهور روسیه، امیر قطر، نخست وزیر پاکستان و پادشاه مالزی درباره لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه