اخبار داغ

داغ های مجازی؛

رقابت شدید گراز علوانی و مصطفی تاجزاده در انتخابات 1400 ریاست جمهوری!

رقابت شدید گراز علوانی و مصطفی تاجزاده در انتخابات 1400 ریاست جمهوری!
اقدامات و مواضع گراز علوانی و مصطفی تاجزاده که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند و شباهت های نهفته استراتژیکی مشابهی که دارند از آن ها به عنوان دو رقیب جدی در انتخابات یاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد و نامزدهای حضور در این رقابت یکی یکی از راه می رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در حالی چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر می گذاریم که تاکنون چهره های مطرحی از جناح های مختلف سیاسی وارد عرصه شده اند اما حضور برخی افراد با ویژگی ها و چهره های خاص را می توان از حواشی ثلت نام نامزدهای انتخابات دانست.

,

 

,

دو نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهور که مورد توجه یکی از کاربران توئیتر قرار گرفته است علیرضا علوانی معروف به گراز علوانی اهل یاسوج و دیگری مصطفی تاجزاده از چهره های سیاسی اصلاح طلب و از مدیران دولت اصلاحات است.

,

 

,

علوانی که مکانیک خودرو است خود را رهبر طبیعت می داند و معتقد است می داند چه کاری انجام دهد که بشر را نجات دهد و اظهارات عجیبی در سال های اخیر داشته است از جمله این که  ادعا می کند با توجه به پیش بینی های وی و مشکلات قحطی و نابودی بشر که در راه است باید رهبری طبیعت به وی سپرده شود تا هم چشمه های خشک شده را جاری کند و هم نابودگران طبیعت را به سزای کارشان برساند و خود را گراز علوانی چشمه ساز معرفی می کند چرا که وی همه تبلیغ خود را بر حفظ گراز در طبیعت قرار داده است.

,
,
, ,

موضوع نگران کنده برای مردم کهگیلویه و بویراحمد این است که اظهارات و اقدامات زننده این فرد به پای مردم یک شهر و استان و حتی یک قوم نوشته می شود و عده ای نیز خاسته یا ناخواسته اقدام به بازنشر ان در رسانه ه و فضای مجازی می کنند و در این آبرو ریزی نقش دارند.

,

 

,

حساب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که به مهمان نوازی، شجاعت، صداقت و سادگی زبانزد هستند از افرادی که با مسخره بازی های خود به آبروی این مردم ضربه وارد می کنند جداست و قطعا این افراد جایی در میان مردم استان نخواهند داشت.

,

 

,

فرد دیگری که برای حضور در انتخابات نام نویسی کرده است مصطفی تاجزاده از چهارهای اصلاح طلب و البته محکوم امنیتی است که نامزدی وی در انتخابات با وجود پرونده های امنیتی درنوع خود عجیب بود.

,

 

,

این که یک متهم امنیتی با سابقه دستگیری و حبس چطور خود را شایسته حضور در انتخاباتی و تصدی منصب مهمی همچون ریاست جمهوری میداند عجیب است اما ثبت نام تاجزاده توهین به شعور همه آنانی است که در فتنه سال ۸۸ زیر پرچم همین افراد و در قالب "جنبش سبز" علیه قانون و حاکمیت اسلامی ایران به خیابان‌ها ریختند. اکنون قانون اساسی تغییر کرده یا مدعای سال ۸۸ اصلاح‌طلبان در بحث تقلب انتخاباتی دروغ بود که تاجزاده قصد کرده در انتخابات ثبت نام کند؟

,

 

,

توئیت جالی یکی از کاربران توئیتر باعث شد به برخی مسائل در خصوص این دو نامزد خاص انتخابات ریاست جمهوری بپردازیم که در عمق استراتژی های خود شباهت های نهفته ای با یکدیگر دارند و رقیب جدی برای همدیگر خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه