اخبار داغ

۲ بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی آماده درخشش در شهرآورد پایتخت

۲ بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی آماده درخشش در شهرآورد پایتخت
دیدار پرسپولیس و استقلال برای کهگیلویه و بویراحمدی ها از یک جنبه دیگر نیز حائز اهمیت است و ان هم حضور 2 بازیکن از این استان در تیم فوتبال استقلال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ساعت ۱۹:۳۰ امروز نودو پنجمین شهرآورد تهران میان تیم های فوتبال  استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد و یک بار دیگر شاهد تب داغ فوتبال در تمام نقاط کشور خواهیم بود . همه نگاه ها به مستطیل سبز ورزشگاه آزادی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

دیدار پرسپولیس و استقلال برای کهگیلویه و بویراحمدی ها از یک جنبه دیگر نیز حائز اهمیت است و ان هم حضور ۲ بازیکن از این استان در تیم فوتبال استقلال است.

,

 

,

بابک مرادی متولد هفتم مرداد ۷۲ در شهر یاسوج است که به دلیل مُدل موهایش شباهت زیادی به «مروان فلینی» ستاره تیم ملی بلژیک دارد، او در تیم‌های مختلفی مانند شهرداری یاسوج، پارسه، فولاد یزد، شهرداری تبریز، سیاه جامگان، آلومینیوم اراک، راه آهن، ملوان، فولاد خوزستان و ماشین سازی توپ زده تا به ایستگاه استقلال برسد.


 

,
,
, ,
,

محمد رشید مظاهری نیز  متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ در گچساران است این روزها به انتخاب اول فرهاد مجیدی برای حضور در چارچوب دروازه استقلال تبدیل شده است.

,

 

,

 مظاهری فوتبال را با عضویت در تیم‌ نفت و گاز گچساران در رده جوانان آغاز کرد و سپس به رده بزرگسالان این تیم ورود پیدا کرد. مظاهری برای گذراندن خدمت سربازی به فجر سپاسی شیراز پیوست و در همان زمان بود که به تیم ملی امید هم دعوت شد.


 

,
,
, ,
,

رشید مظاهری بعد از فعالیت در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، استقلال اهواز و فولاد خوزستان به ذوب آهن اصفهان ورود پیدا کرد. درخشش و سیو های بی نظیر رشید مظاهری، در ذوب آهن بود که کیروش سرمربی بزرگسالان را مجاب به دعوت او به تیم ملی کرد و پس از چند سال حضور در تراکتور تبریز راهی استقلال تهران شد.

,

 

,

مسابقه امروز دو تیم می تواند فرصتی برای درخشش این 2 بازیکن باشد هر چد که به نظر می رسد برخلاف رشید مظاهری که از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت ، مرادی بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه