اخبار داغ

عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار هیئت مذاکره کننده چین با عراقچی در وین

دیدار هیئت مذاکره کننده چین با عراقچی در وین
روسای هیئت‌های دیپلماتیک چین و ایران عصر امروز در وین با یکدیگر ملاقات کردند و به بررسی وضعیت مذاکرات مربوط به برجام پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رایزنی‌ها در وین، عصر امروز دیداری دوجانبه میان روسای هیئت‌های چین و ایران انجام گرفت. در این نشست که در محل اقامت سید عباس عراقچی رییس هیئت مذاکره‌کننده ایران برگزار شد، طرفین به بحث و بررسی وضعیت گفتگوها و برخی موضوعات حائز اهمیت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گفتنی است در روزهای گذشته رایزنی‌های هیأت‌های ایران و ۱+۴ به صورت مستمر در سطوح و قالب‌های مختلف ادامه یافته است.
,
 
,
از جمله اینکه دیروز و امروز دو نشست چهارجانبه میان روسای هیأت‌های ایران و سه کشور اروپایی برگزار شد. علاوه بر این، دیدارهایی نیز میان سید عباس عراقچی و انریکه مو را معاون سرویس خارجی اتحادیه اروپا انجام گرفته و چندین جلسه کارگروه هسته‌ای و همچنین چند جلسه کارشناسی ایران و سه کشور اروپایی در حوزه رفع تحریم نیز تشکیل شده است.
,
 
,
با پایان تعطیلات مناسبتی اتریش و توقف بارندگی‌های چندروزه در وین، تعداد انگشت‌شماری از ضدانقلاب امروز بار دیگر در برابر محل برگزاری گفت‌وگوهای ایران و ۱+۴ تجمع کرده‌اند.
,
 
,
حاضران در این تجمع که پرچم‌های گروهک تروریستی منافقین، گروهک‌های سلطنت‌طلب و گروهک انجمن پادشاهی را به دست دارند، ضمن توهین به مذاکره‌کنندگان ایرانی، علیه رفع تحریم‌ها ضد مردم ایران، گفت‌وگوهای دیپلماتیک با ایران و همچنین نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان شعار دادند.
,
 
,
گفتنی است که این تجمعات که معمولاً با بارش باران یا در روزهای تعطیل متوقف می‌شود، در چند مورد با تنش و درگیری با پلیس اتریش همراه بوده است.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه