اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد:

۴۰ استعداد مداحی یزد در مسابقات دعاخوانی "وصال بندگی" رقابت کردند

۴۰ استعداد مداحی یزد در مسابقات دعاخوانی "وصال بندگی" رقابت کردند
کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: 40 استعداد مداحی یزد در مسابقات دعاخوانی وصال بندگی رقابت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات دعاخوانی وصال بندگی در شهرستان یزد، گفت: در این دوره از مسابقات 40 نفر در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد به هدف از برگزاری این مسابقات اشاره و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های نوجوانان و جوانان در حوزه ادعیه خوانی و مناجات و همچنین آموزش این افراد تحت نظارت اساتید مجرب از جمله اهداف اصلی برگزاری اولین دوره مسابقات دعاخوانی وصال بندگی بود.

,

وی با بیان اینکه هزینه‌های این مسابقات توسط اداره اوقاف شهرستان و از موقوفات مرتبط تأمین شد، اذعان داشت: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه امکان حضور تماشاچیان وجود نداشت، این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

,

کاظمی اضافه کرد: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم چنین مسابقاتی را با حضور بیشتر شرکت‌کنندگان برگزار و مداحان مستعد را شناسایی کنیم.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در پایان گفت: این مسابقات با همکاری اداره اوقاف شهرستان یزد، بنیاد دعبل خزاعی، کانون مداحان شهرستان یزد، کانون خدمت رضوی کوثر ولایت یزد و آستان مقدس سید جعفر محمد (ع) برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه