اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد؛

حل مشکلات کشور با انتخاب فردی کارآمد و مدبر/ عدم تحقق وعده های دولتی ‌ها در ۸ سال گذشته

حل مشکلات کشور با انتخاب فردی کارآمد و مدبر/ عدم تحقق وعده های دولتی ‌ها در ۸ سال گذشته
زاهدی با بیان اینکه ناکارآمدی دولتمردشان را طی هشت سال گذشته مشاهده کردیم، گفت: مردم داوطلبین را بررسی کنند که فرد مورد نظر کارآمد، مدیر، مدبر و صادق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه مسائل اجرایی کشور در دست رئیس جمهور، هیئت وزیران و روسای سازمان بزرگ قرار می گیرد، گفت: بنابراین قوه مجریه از نظر کارآمدی، ارتباط با مردم و سرنوشت مردم بیشترین تأثیر را در بین سایر قوا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولیتی که قوه مجریه از نظر هدایت کشور در صحنه داخلی و بین المللی دارد به مراتب فراتر از سایر قوا است و این مطلب، نکته ای است که اگر به آن توجه نشود، کشور دچار آسیب اساسی خواهد شد؛ بنابراین فردی باید روی کار آید که بتواند این مشکلات را حل کند.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناکارآمدی دولتمردان را طی هشت سال گذشته مشاهده کردیم، عنوان کرد: علی رغم آنکه وعده های زیادی در دو دوره انتخابات سال ۹۲ و ۹۶ داده شد؛ اما هیچ کدام از وعده ها محقق نشد و حتی عکس آنها نیز انجام شد.

,

وی افزود: به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم که دقت کنیم که چه شرایطی رخ داده است، به مباحث سیاست خارجی که نگاهی بیاندازیم می بینیم که قرار بود بسیاری از اتفاقات رخ دهد اما انجام نشد؛ این وعده ها بسیار محکم به ملت ایران داده شد؛ اما امروز هیچ کدام از وعده ها محقق و عملیاتی نشد.

,

زاهدی با اشاره به افزایش مشکلات کشور خاطر نشان کرد: مردم داوطلبین را بررسی کنند که فرد مورد نظر کارآمد، مدیر، مدبر و صادق باشد؛ مردم تحقق کنند که آیا فرد مورد انتخاب، قدرت اجرایی دارد و می تواند بر مشکلات بزرگ و به ویژه مسائل اقتصادی کشور فائق بیاید یا تنها در این زمینه حرف می زند؛ فردی باید در عرصه اجرایی حضور پیدا کند که حتما سابقه اجرایی ملی قابل توجهی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه