اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان:

"قلندرسیاه" منطقه نمونه گردشگری تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است

"قلندرسیاه" منطقه نمونه گردشگری تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است
اسحاق ترکاشوند از آماده بودن شرایط لازم برای واگذاری منطقه نمونه گردشگری قلندرسیاه به بخش خصوصی و رونق در گردشگری این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: قلندرسیاه منطقه ای است در شهرستان تویسرکان است که در سال ۸۷ به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: بر این اساس این منطقه گردشگری ظرفیت واگذاری به بخش خصوصی یا دارندگان موافقت نامه تاسیس منطقه‌نمونه را دارد.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از هزینه کرد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به منظور بهبود راه دسترسی به منطقه گردشگری در شهرستان خبر داد.

,

ترکاشوند با بیان اینکه در حال حاضر تپه قلندرسیاه آماده واگذاری به بخش خصوصی است، تصریح کرد: به همین منظور فراخوانی برای جذب سرمایه‌گذار در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده و بررسی طرح‌های دریافتی در دستور کار قرار دارد.

,

به گزارش عصرهمدان؛ تپه قلندرسیاه منطقه نمونه‌گردشگری در پایتخت طلای سبز ایران است، منطقه ای خوش آب و هوا با دامنه هایی با شیب ملایم و با وسعت 37 هکتار که در فاصله 300 متری ضلع جنوبی شهر تویسرکان با پوشش گیاهی متنوع واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه