اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

راه های روستایی سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشور را کسب کردند

راه های روستایی سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشور را کسب کردند
ایوب کرد گفت: با احداث ۱۷۸ کیلومتر راه روستایی، سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشور را در این بخش به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: افزون بر ۱۷۸ کیلومتر از راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار  این استان بر اساس قانون برنامه ششم توسعه سال ۹۹ احداث شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی افزود: در این راستا این استان توانست با احداث ۱۷۸ کیلومتر راه روستایی رتبه نخست کشور را در این بخش به خود اختصاص دهد.
,
 
,
این مقام مسئول ادامه داد: تاثیر راهها و جاده های ارتباطی به عنوان شریانهای حیاتی در فرایند توسعه هر منطقه بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که در عصر کنونی توسعه یا عدم توسعه مناطق مختلف شهری و روستایی به وجود همین راهها و جاده ها وابسته است.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اذعان کرد: راه روستایی به عنوان ابتدایی‌ترین زیرساخت توسعه موجب تسهیل در فراهم نمودن امکانات مورد نیاز به شمار می‌آید که هم از حیث کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و هم تسهیل در فروش محصولات و تولیدات مربوطه از طریق برقرار نمودن ارتباط آسان و ایمن به سایر نقاط حائز اهمیت است و موجب شکوفایی و توسعه اقتصادی مناطق مذکور می شود.
,
 
,
کرد با بیان اینکه حمل و نقل ایمن، سریع و باصرفه مستلزم بسترسازی و ایجاد راه است، تصریح کرد: با توجه به اینکه افزون بر ۵۰ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان در مناطق روستایی زندگی می کنند این اداره کل تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت راههای ارتباطی این مناطق بکار بسته به طوری که در سالهای اخیر با همت مضاعف علاوه بر احداث راه های روستایی، اقدام به روکش آسفالت و بازگشایی محورهای صعب العبور برای تردد ایمن روستاییان استان کرده است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه