اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه:

گودبرداری هسته مرکزی شهر باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود

گودبرداری هسته مرکزی شهر باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود
وطن دوست گفت: گودبرداری هسته مرکزی شهر تربت حیدریه که ۵ سال بلاتکلیف مانده چهره نامناسبی بوجود آورده و هر چه زودتر این معضل مدیریت شهری باید برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وطن دوست، رییس شورای شهر تربت حیدریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس؛ به گودبرداری پروژه مجتمع علمی فرهنگی مربوط به حوزه امام صادق علیه السلام در ابتدای خیابان طالقانی اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۵ سال است که این گودبرداری جهت ساخت مجتمع اجرا شده و متاسفانه این گود در آذر ۹۸ ریزش کرد و طبق اعلام ادارات خدمات رسان مبلغی حدود ۲۸۳ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده برای کاهش خطرات بخشی از گود پر شد اما این محدوده یکی از محدوده های شلوغ شهر است و پیاده رو عابرین گرفته شده و همچنان خطر ریزش در بارندگی ها و بروز حوادث طبیعی وجود دارد .

,

وطن دوست گفت: شکایت هایی به شورای شهر رسیده و مباحث و گلایه های  در فضای مجازی مطرح می‌شود که کاملا به حق است، جای سوال است از متولیان امر و مدیریت شهری که چرا تا کنون اقدامات لازم برای رفع خطر و بازگشایی پیاده رو عمومی صورت نگرفته است. 

,

رییس شورای شهر تربت حیدریه خاطر نشان کرد: مدیریت این پروژه و شهرداری باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف این گودبرداری و رفع خطر و نازیبایی این محدوده اقدام کنند. 

,

وطن دوست همچنین به پروژه لوتوس اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر برای اینکه متهم به سنگ اندازی برای سرمایه‌گذاران نشود و در جهت ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران اقدام به تصویب لایحه شهرداری برای پروژه ملل کرد.

,

وی افزود: متاسفانه بعد از گذشت سالها هیچ اقدامی از سوی مدیران این پروژه صورت نگرفته و باید این مصوبه لغو شود و در صورتی که این شرکت عملیات اجرایی را آغاز کرد مجددا برای آن تصمیم گیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه