اخبار داغ

کارشناس و تحلیلگر سیاسی:

تحول آینده کشور نیازمند روشنگری چهره به چهره است/ آبروی جریان غرب گرا به مذاکرات وابسته است

تحول آینده کشور نیازمند روشنگری چهره به چهره است/ آبروی جریان غرب گرا به مذاکرات وابسته است
سید محمد حسن موسویان گفت: در شرایط حال حاضر با وجود بیماری کرونا و محدودیت های آن باید چهره به چهره و خانه به خانه روشنگری شود و سختی این راه را باید به جان خرید تا تحول در کشور اتفاق بیافتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدحسن موسویان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با مرآت در تحلیل فضای انتخاباتی پیش روی کشور ابتدا به تبیین کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: سه ضلع کارآمدی نظام، "قانون اساسی، ایدئولوژی اسلامی و کارگزارانی" است که با رای مردم حکومت را به عهده می گیرند که تثبیت نظام در هماهنگی آنهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,  ,

وی در ادامه افزود: اگر کارگزاران انتخاب شده هماهنگ با دو مسیر قبلی نباشند، نمی توان اهداف کشور را به ثمر رساند چراکه هدف دشمن نیز به چالش کشیدن و زیر سوال بردن کارآمدی نظام است.

,

موسویان همچنین تصریح کرد: دلسوزان نظام و نخبگان با بصیرت باید مسیر را به گونه ای طراحی کنند تا ایدئولوژی اسلامی برپایه قانون اساسی به درستی تفسیر و تبیین شود تا کسی که مسئولیت را برعهده می گیرد نتواند خارج از این چارچوب عمل کند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه جریان غرب گرا قانون اساسی و ایدئولوژی اسلامی و مصداق های آن مانند بانکداری اسلامی، هدفمند کردن یارانه ها و .. را زیر پا گذاشته است، تاکید کرد: آنها برخلاف قوانین  اساسی کشور پای میز مذاکره با کسانی نشستند که اصلا نشستن و دادن لقب کدخدا به آنها بر خلاف تفسیر انقلابی حضرت امام و رهبری است.

,

این کارشناس سیاسی در خصوص تلاش های اخیر جریان لیبرال در رابطه با  مذاکرات آنها در وین توضیح داد: متاسفانه تنها آبرو و حیثیت آنها به این مذاکرات گره خورده است  و اگر آن را ازدست بدهند در جنگ انتخاباتی پیش رو بازنده خواهند بود.

,

موسویان همچنین به پالس ها و گراهایی از داخل کشور به آمریکا برای ایجاد گشایش هایی جزیی و موقت در تحریم ها اشاره کرد و گفت: انها می خواهند به مردم تلقیین کنند که مذاکرات باعث کاهش نرخ دلار و آرامش در زندگی اقتصادی مردم می شود و به دنبال ایجاد یک هویت کاذب برای مذاکرات خود هستند به طوری که حتی مصادره به مطلوب می کنند و امنیت کشور را نیز به مذاکرات ربط می دهند.

,

وی شرایط کشور را شرایط پیچیده ای دانست و افزود: دشمن برای انحراف افکار عمومی برنامه ریزی کرده و در تلاش است تا با ایجاد دوقطبی کاذب افکار عمومی را منحرف سازد و حتی  به دنبال آن است برای تغییر اکثریت آرا از رای های سیاه هم بهرمند شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه 36 سال از دوران  پس از انقلاب جریان کشور در دست لیبرال ها بوده که باعث ضعف در قسمت های مختلف شده است، تاکید کرد: در شرایط حال حاضر با وجود بیماری کرونا و محدودیت های آن باید چهره به چهره و خانه به خانه تبلیغ شود و سختی این راه را باید به جان خرید تا تحول در کشور اتفاق بیافتد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه