اخبار داغ

بازگشت «هوش برتر» به شبکه نسیم با ساختاری جدید

بازگشت «هوش برتر» به شبکه نسیم با ساختاری جدید
مسابقه «هوش برتر» با ساختاری جدید و با رقابت ۲۵۶ نفر به آنتن شبکه نسیم بر می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سری جدید مسابقه «هوش برتر» با دکوری هوشمند و ساختاری متفاوت با قبل با اجرای آریا طاهری از شنبه ۲۵ اردیبهشت به آنتن شبکه نسیم خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیمان پور مقیمی تهیه کننده «هوش برتر» با بیان اینکه در سری جدید این مسابقه ۴ هزار نفر از تمام شهرهای ایران شرکت کردند، عنوان کرد: در این مسابقه علاقه مندان از بین سنین ۱۱ تا ۴۷ سال داوطلب شرکت در این برنامه شدند که در نهایت از طریق ۲ آزمون الکترونیکی، ۲۵۶ نفر توانستد به «هوش برتر» راه پیدا کنند.

,

وی افزود: پخش سری دوم این مسابقه با ساختاری کاملا متفاوت و اضافه شدن آیتم های جدید ریاضی، حافظه، کلامی، دیداری فضایی و مجموعا ٨٠ بازی، طراحی شده است که مخاطب هر شب با بازی های جدید و متنوع روبرو خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: مسابقه «هوش برتر» جزو معدود مسابقه هایی است که در طراحی و اجرا صاحب سبک و به نوعی منحصر به فرد است که این مهم بر پایه هوش و استعداد جوان های کشورمان بنا شده که با قوانین و مقتضیات مربوط به هوش پیش می رود لذا این مسابقه با تکیه بر این ساختار علمی و تمرکز بر هوش چندگانه انسانی برای اولین بار در قالب یک برنامه تلویزیونی به آنتن آمده است.

,

تهیه کننده «هوش برتر» در پایان درباره اجرای این برنامه با اشاره به شرایط جدید و تغییر مجری عنوان کرد: «هوش برتر» همواره مورد اقبال مخاطب در ارزیابی های رسانه ای بوده است. پس از اینکه ۱۰ سریِ فصل اول با اجرای افشین زی نوری پخش شد فصل جدید نیز با حضور جوان با انگیزه آریا طاهری در ایام نوروز ۱۴۰۰ توانست این موفقیت را ادامه دهد و جز برنامه های برتر سیما و شبکه نسیم در آن ایام باشد.

,

علاقه مندان به این برنامه می توانند فصل جدید «هوش برتر» را از امشب شنبه ۲۵ اردیبهشت هر روز ساعت ١٩ از شبکه نسیم دنبال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه