اخبار داغ

بالگرد اورژانس هوایی طبس به گناباد منتقل شد؛

سوءمدیریت مسئولان؛ عامل از دست رفتن ظرفیتی بزرگ در طبس/ پیگیری ساخت آشیانه برای بالگرد و پرداخت تعهدات

سوءمدیریت مسئولان؛ عامل از دست رفتن ظرفیتی بزرگ در طبس/ پیگیری ساخت آشیانه برای بالگرد و پرداخت تعهدات
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به گناباد یک اتفاق تلخ و ناخوشایند بود چراکه ظرفیت بسیار بزرگی از شهرستان طبس به واسطه بی‌تدبیری و سوءمدیریت‌هایی که توسط مسئولان مربوطه در شهرستان و استان شکل گرفت، از دست رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، خبری در مورد انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به گناباد در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع گلایه و اعتراض مردم شهر طبس را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به گناباد اظهار کرد: انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به گناباد یک اتفاق تلخ و ناخوشایند بود چراکه ظرفیت بسیار بزرگی از شهرستان طبس به واسطه بی‌تدبیری و سوءمدیریت‌هایی که توسط مسئولان مربوطه در شهرستان و استان شکل گرفت، از دست رفت.

,

وی افزود: حضور به موقع و پیگیری‌هایی که توسط جوانان مؤمن و انقلابی طبس، روحانیت، امام جمعه طبس و بعد از آن مسئولان مربوطه نظارتی و امنیتی، فرمانده سپاه استان، مسئولان اداره اطلاعات، شورای تامین شهرستان طبس و استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای اسلامی شهر طبس و سایر مسئولان مربوطه انجام شد و همکاری‌هایی که داشتند خوشبختانه قول داده شد امروز بالگرد دیگری جایگزین بالگرد اورژانس هوایی طبس که منتقل شده، شود.

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای جایگزین‌شدن بالگرد اورژانس هوایی طبس انجام شده و ان‌شاءالله مشکلات مرتفع خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام نصیرایی عنوان کرد: در خصوص تعهداتی که شبکه بهداشت و درمان در خصوص ساخت آشیانه برای بالگرد و همچنین پرداخت تعهداتی که باید به شرکت هلی‌کوپتری ایران می‌داشتند، پیگیری‌های جدی‌تری شده که ان‌شاءالله به سرعت این مشکل برطرف خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله با جایگزین شدن بالگرد اورژانس هوایی طبس بخشی از مشکل فعلا تا زمان برگشت بالگردی اورژانس هوایی طبس برطرف خواهد شد و بالگرد جایگزین در خدمت مردم طبس و استان خراسان‌جنوبی خواهد بود.

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد مسائل اعتباری برای ساخت آشیانه برای بالگرد اورژانس هوایی طبس مشکلی نیست و با مساعدتی که مسئولان دارند و پیگیری‌هایی که خواهیم داشت ان‌شاءالله این مشکل برطرف خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه