اخبار داغ

در گفت وگو با علمای اهل سنت جنوب شرق کشور مطرح شد؛

لزوم برخورد قاطع با گروهک های تروریستی و برهم زنندگان وحدت/ عملکرد رزمندگان قرارگاه قدس در برقراری امنیت قابل تقدیر است

لزوم برخورد قاطع با گروهک های تروریستی و برهم زنندگان وحدت/ عملکرد رزمندگان قرارگاه قدس در برقراری امنیت قابل تقدیر است
شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان انهدام تیم تروریستی توسط رزمندگان قرارگاه قدس را هدیه سپاه به مردم در روز عید سعید فطر دانسته و گفتند: عملکرد سپاه و بسیج در برقراری امنیت شهروندان در این خطه از کشور قابل تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، هر جایی و هر گروهی بخواهد به ایران ضربه بزند باید با شدیدترین حالت با آنها برخورد شود تا جرات نکنند به کیان مملکت ایران تجاوز کنند و عملیات خرابکارانه انجام دهند.

این مهم خواسته مردم از مسئولان به ویژه نیروی قدس زمینی سپاه در منطقه بوده که برقراری امنیت پایدار در سیستان وبلوچستان مرهون زحمات بی بدیل آنها است.

در همین راستا روز گذشته همزمان با عید سعید فطر با اقدام دقیق اطلاعاتی و عملیاتی یگان های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عاملین شهادت دو بسیجی و‌ مولوی نیکشهری به هلاکت رسیدند.

این خبر باعث شد تا موجی از خوشحالی در بین مردم ایجاد شود که رزمندگان اسلام برای ایجاد صلح و امنیت همواره در صحنه حضور داشته تا آسایش و رفاه در منطقه برقرار باشد.

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه عملکرد خوب رزمندگان قرارگاه قدس در برقراری امنیت قابل تقدیر است، گفتند: با توجه به ناامنی های اخیر در منطقه، انهدام تیم تروریستی طی روز گذشته توسط رزمندگان قرارگاه قدس، عیدی بسیار بزرگی از سوی رزمندگان خدوم و زحمتکش سپاه به مردم بود.  
 
دشمن خواهان برقراری امنیت در این خطه نیست

مولوی فتحی محمد نقشبندی، یکی از علمای اهل سنت شهرستان سرباز در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: برخورد قاطع با معاندین و ضدنظام یک وظیفه شرعی و قانونی در حکومت است.

وی افزود: اینکه برخی از گروهک های تروریستی اقدام به ناامن کردن فضای وحدت آمیز استان می کنند به این دلیل بوده که دشمن همیشه به دنبال تفرقه و اختلاف پراکنی است و خواهان برقراری امنیت در این خطه نیستند.

نقشبندی گفت: مردم نباید اختلاف و دودستگی را از طریق افرادی دنبال کنند که برای اهداف غیرانسانی و غیرشرعی خود گام بر می دارند، بلکه باید به دنبال امنیت و آسایش باشند.
 
قدردان سپاه برای برقراری امنیت پایدار در منطقه هستیم

 مولوی عبداله حسن زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به اهمیت ایجاد فضای سالم برای عموم مردم، برقراری امنیت خواسته همگان از نظام و جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون نیز قدم های خوبی در این راستا توسط سپاه و نیروهای امنیتی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن درصدد ایجاد اختلاف است و باید هوشیار باشیم، گفت: گروهک های تروریستی همیشه درصدد آن هستند تا فضای امن و وحدت آمیز سیستان وبلوچستان را به شکلی ناامن کرده و برهم بزنند تا از کسانی که آنها را اجیر کرده پاداش بگیرند، امروز جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی قدس با اقتدار و قاطعیت وارد میدان عمل شده و می داند دشمن از چه راهی نفوذ می کند بر این اساس توانسته تمام نقشه های شوم ایادی استکبار را نقش بر آب کند و کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون ادامه داد: با توجه به ناامنی های اخیر در منطقه، انهدام تیم تروریستی طی روز گذشته توسط رزمندگان قرارگاه قدس، عیدی بسیار بزرگی از سوی رزمندگان خدوم و زحمتکش سپاه به مردم بود.  

وی اذعان کرد: برقراری ایجاد امنیت پایدار را مرهون نیروهای امنیتی و قررگاه قدس هستیم، امروز نسبت به کشورهای منطقه که درگیر مشکلات بوده و امنیت و آسایشی ندارند، ایران محفوظ بوده و دارای امنیت پایدار است و اینها همه مرهون رشادت های نیروی قدس سپاه بوده که با بصیرت و قاطعیت جدی توانسته امنیت را برقرار کنند.

حسن زهی اضافه کرد: مردم نباید در دام حرکات تفرقه انگیز گروهک های تروریستی قرار گیرند بلکه باید به تعالیم اسلام نگاه کرده و از وحدت موجود برای دوری از تفرقه بهره گیریم.

وی تاکید کرد: در برخورد با گروه های تکفیری که قصد اخلال در امنیت کشور ایران را دارند همه اقشار و مذاهب خواهان برخورد قاطع و جدی از سوی مسئولان هستند.  

باید مطابق قانون با معاندین برخورد شود

مولوی اله بخش قاضی، امام جمعه اهل سنت موقت شهرستان فنوج نیز در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: هر اقدامی که برای برقراری امنیت از طرف هر نهادی باشد ما قدردان آنها هستیم که برای عرصه نظم و امنیت تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه باید مطابق قانون با معاندین برخورد شود، گفت: گروه هایی که وابسته به بیگانگان هستند راضی به برقراری امنیت و وحدت در کشور ایران نیستند، آنها برای ناامنی در کشور، استان و ایجاد اختلاف و تفرقه پراکنی بین گروه های مختلف مردمی از ابزارهای متفاوتی استفاده می کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: مردم باید به قرآن متوسل شده و از فرامین آن تبعیت کنند زیرا در این صورت است که نقشه شوم دشمنان عملی نخواهد شد.

وحدت بین اقشار مختلف جامعه، خاری در چشم دشمنان است

مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت مینان شهرستان سرباز هم به خبرنگار ما گفت: همزمان با عید سعید فطر شاهد انهدام تیم تروریستی در منطقه بودیم که این اقدام عیدی رزمندگان قرارگاه قدس به مردم بود.

وی گفت: خواسته ما برخورد قاطع با معاندین و اشراری است که نظم و امنیت را برهم زده و جیره خوار ایادی استکبار هستند.

این عالم اهل سنت افزود: دشمن هیچگاه خواهان برقراری صلح و امنیت در منطقه نیست، وحدت موجود به ویژه در سیستان وبلوچستان خاری در چشم آنان و اربابانشان است بر این اساس به دنبال اختلاف پراکنی در بین مردم هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود نائل شوند.

وی با بیان اینکه امنیت موجود مرهون زحمات رزمندگانی است که از جان خویش گذشته تا ما در آسایش و رفاه باشیم، ادامه داد: مردم باید وحدت خود را بیش از پیش حفظ کرده و در دام حرکات تفرقه انگیز این گروه ها و تروریست ها قرار نگیرند.
 
 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمن خواهان برقراری امنیت در این خطه نیست, دشمن خواهان برقراری امنیت در این خطه نیست,
,
,
,
,
,
,
,
, قدردان سپاه برای برقراری امنیت پایدار در منطقه هستیم, قدردان سپاه برای برقراری امنیت پایدار در منطقه هستیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, باید مطابق قانون با معاندین برخورد شود, باید مطابق قانون با معاندین برخورد شود,
,
,
,
,
,
,
,
, وحدت بین اقشار مختلف جامعه، خاری در چشم دشمنان است, وحدت بین اقشار مختلف جامعه، خاری در چشم دشمنان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه