اخبار داغ

دبیرستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

رد صلاحیت ۷ نفر از داوطلبین شورای شهرها در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۴ نفر انصراف دادند

رد صلاحیت ۷ نفر از داوطلبین شورای شهرها در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۴ نفر انصراف دادند
محمدی گفت: در این میان نیز هفت نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمددر شورای هیئت نظارت استان رد صلاحیت شده اند و ۲۴ نفر نیز انصراف دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: با پایان بررسی صلاحیت های کاندیدای شورای شهر بنابراین ۹۹درصد از داوطلبان شوراهای شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیات‌های نظارت استان تایید صلاحیت شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فتاح محمدی  با اشاره به اینکه مجموعا ۶۸۷ نفر تایید صلاحیت شدند، ادامه داد: در این میان نیز هفت نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در شورای هیئت نظارت استان رد صلاحیت شده اند و 24 نفر نیز انصراف دادند.

,

وی با اشاره به داوطلبین شورای روستا نیز گفت: حدود یک درصد در هیئت اجرایی بخش بودند که هم اکنون نیز درنظارت بخش حال رسیدگی است.

,

دبیرستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: 1042 شعبه اخذ رای برای استان پیش بینی شده است که همه تدابیر لازم هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری در حال پیش‌بینی شده است که در هنگام رای‌گیری مشکلی ایجاد نشود.

,

محمدی ادامه داد: شرایط دور قبل در حال آسیب شناسی است که ان شالله بتوانیم برطرف کنیم، شعب اخذ رای نیز برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزایش پیدا کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه