اخبار داغ

سردار جوانی:

رژیم صهیونیستی توان تغییر اوضاع به نفع خود را ندارد/ شهید سلیمانی سنگ فلسطینی ها را به موشک تبدیل کرد

رژیم صهیونیستی توان تغییر اوضاع به نفع خود را ندارد/ شهید سلیمانی سنگ فلسطینی ها را به موشک تبدیل کرد
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهید سلیمانی سنگ فلسطینی ها را به موشک تبدیل کرد، گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه توانایی تغییر دادن اوضاع به نفع خود را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین فلسطین، اظهار داشت: اتفاقات اخیری که در نوارغزه و سرزمین های اشغالی در حال رخ دادن است از لحاظ بزرگی نمونه مشابه ای ندارد.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی غافلگیر شده و در محاصره‌ کامل جبهه‌ی مقاومت قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به این که تحولات کنونی دارای مختصاتی منحصر به فرد است، گفت: رژیم صهیونیستی هم از درون سرزمین‌های اشغالی و هم از طریق افکار عمومی ملت‌های جهان تحت فشار و محاصره قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اتفاقات روز‌های گذشته در سرزمین‌های اشغالی توان مقاومت را در مقابله با قدرت نظامی صهیونیست‌ها و آشکار سازی نقص سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی به خوبی به نمایش گذاشته است.

رژیم صهیونیستی توان تغییر اوضاع به نفع خود را ندارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
, رژیم صهیونیستی توان تغییر اوضاع به نفع خود را ندارد,


سردار جوانی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود را کاملا از دست داده و اوضاع کاملا به نفع فلسطین و مقاومت تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه توانایی تغییر دادن اوضاع به نفع خود را نداشته و بر اساس شواهد روند رسیدن صهیونیست‌ها به پایان، یک روند پرشتاب است.

وی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی با زور سرزمین‌هایی را اشغال کرده که امروزه تحت فشار صاحبان اصلی این سرزمین‌ها قرارگرفته است؛ آینده از آن ملت فلسطین و جبهه‌ی مقاومت است و رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه امروز دست صاحبان اصلی سرزمین‌های اشغالی پر شده است، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ‌های در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام جبهه های مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و هر کشور دیگر با تمام توان از ملت فلسطین حمایت می کند.

بحران و چالش در ابعاد مختلف رژیم صهیونیستی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بحران و چالش در ابعاد مختلف رژیم صهیونیستی,


سردار جوانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در ابعاد داخلی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دچار بحران و چالش های جدی شده است، عنوان کرد: حامیان همیشگی صهیونیست‌ها مثل انگلیس و آمریکا دچار فرسایش قدرت شده و همدستان این رژیم در منطقه مانند عربستان در دام یمن گرفتار هستند.

تحولات فلسطین خبر از آزادی قدس شریف می دهد

,
,
,
, تحولات فلسطین خبر از آزادی قدس شریف می دهد,


وی تاکید کرد: با اطمینان می‌توان گفت که این تحولات خبر از آینده خوب پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر دشمنان خود، رهایی سرزمین‌های اشغالی از دشمنان بیگانه و آزاد شدن قدس شریف خواهند داد.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه