اخبار داغ

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه:

اجرای پیست چند منظوره در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد/ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه نیاز است

اجرای پیست چند منظوره در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد/ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه نیاز است
ایوب محمودی گفت: اجرای پیست چند منظوره در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و بهسازی و ترمیمی که لازم دارد به یک پیست حرفه ای تبدیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب محمودی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر فعالیت رشته های ورزشی، اظهار داشت: متاسفانه طی این ۱۶ ماه، تمامی اردوها و مسابقات ورزشی از جمله دوچرخه سواری تعطیل شده است.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه یکسری برنامه ها در دست اقدام داشتیم که با توجه به موج جدید کرونا و تدابیری که ستاد کرونای استان برای مقابله با آن گرفتند شرایط را سخت کرد.

وی احداث یک پیست و دو مسیر دوچرخه سواری را از جمله این اقدامات دانست و افزود: احداث مسیر کوهستان در سراب قنبر و یک مسیر کوهستان دیگر در چالابه در دست اقدام است و جانمایی ها در این خصوص صورت گرفته است.

محمودی ادامه داد: همچنین اجرای پیست چند منظوره در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و بهسازی و ترمیمی که لازم دارد به یک پیست حرفه ای تبدیل خواهد شد.

وی بیان داشت: در مدت ۲ ماه اخیر یکسری رایزنی ها انجام شد و یک کیلومتر با کمک و همکاری منطقه ۵ در بلوار تاق بستان قرار است احداث شود که ۷۰ درصد از زیرساخت های آن در حال حاضر آماده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی که هیات دوچرخه سواری کرمانشاه گفت: نکته اصلی در این رابطه اعتبارات است که یا باید از طریق بودجه عمرانی استان جذب شود یا از طریق استانداری و ورزش و جوانان و یا اینکه از طریق اسپانسر که متاسفانه بیماری کرونا فرصت برگزاری مسابقات را از ما گرفته و چون که ویترین خاصی برای ورزش دوچرخه سواری نداریم از این بابت نیز دچار ضرر و زیان زیادی شدیم و راه جذب اسپانسر نیز بسیار سخت است.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه افزود: از طرف دیگر برای جذب اعتبارات عمرانی باید قبول کنیم ما در روزهای آخر دولت هستیم و اختصاص بودجه‌های عمرانی بسیار مشکل است و احتیاج به جلسات زیاد و فشرده‌ای دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جلسات نیست.

وی اظهار داشت: با فروکش کردن این بیماری در استان قرار است مجدداً مسائل را پیگیری کنیم و یکسری جلسات را با حضور مقامات استانی برگزار کنیم تا اعتبار اولیه این پیست که اولین پیست در غرب کشور است مهیا شود.

محمودی خاطرنشان کرد: برای احداث یک پیست تمام حرفه ای یک زمین بزرگ و اعتباری بالای ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان لازم است اما پیستی که ما در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قرار است احداث کنیم پیست bmx و چند منظوره است که در تمام برنامه‌های دوچرخه‌سواری دنیا به عنوان یک رشته پایه از آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این پیست محل تمرینی برای ملی پوشان و استعدادیابی تبدیل خواهد شد، گفت: اعتباری که ما برای احداث این پیست پیش‌بینی کردیم حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان است که با ۴۰۰ میلیون تومان اولیه می توانیم کلنگ این پیست را بر زمین زده و آغاز به کار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه