اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد:

کرونای هندی خطرناکتر از نوع انگلیسی نیست

کرونای هندی خطرناکتر از نوع انگلیسی نیست
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: کرونای هندی خطرناکتر از نوع انگلیسی نیست و نگرانی از این بابت نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص نحوه اعلام رنگ‌بندی‌های استان‌ها و شهرها بر اساس کرونا در کشور، گفت: اینکه در یک‌زمانی مرگ‌ومیرها اعداد کمتری نسبت به الان بوده ولی وضعیت در کشور قرمز اعلام شد به این خاطر است که اعلام مرگ‌ومیرها با تأخیرها مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه پیک چهارم کرونا را سه هفته پیش داشتیم ولی معمولاً سه یا چهار هفته بعدازآن تعداد مرگ‌ومیرها احتمال دارد که بالا باشد اما انتشار بیماری در جامعه رو به کاهش است افزود: تعداد بالای مرگ‌ومیرها در شرایط فعلی به علت آمارهای بالای بستری‌هایی است که در ابتدا و اواسط پیک چهارم کرونا داشته‌ایم.

,

وی بروز بیماری را در شرایط کنونی کاهش دانست و ارزیابی کرد: مرگ‌ومیرهای فعلی مربوط به مبتلایانی است که یک یا یک ماه و نیم قبل بستری‌شده‌اند.

,

کرونای هندی خطرناکتر از کرونای انگلیسی نیست

, کرونای هندی خطرناکتر از کرونای انگلیسی نیست, کرونای هندی خطرناکتر از کرونای انگلیسی نیست,

سلمانی در ادامه با تاکید بر اینکه کرونای هندی خطرناکتر از کرونای انگلیسی نیست، اذعان داشت: هر چند نسبت به رعایت پروتکل‌ها و پایش این بیماری باید دقت نظر را داشته باشیم اما کرونای انگلیسی خطرناکتر از کرونای هندی بود.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونای هندی در استان، این بیماری را به دیگران منتقل نکردند، اضافه کرد: با توجه به اینکه رفت‌وآمد این بیماران محدود و سریع هم شناسایی شدند، افراد دیگر را مبتلا نکردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه