اخبار داغ

یک کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانا:

تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث اشتغال هزاران بیکار شد/ رئیسی برای حل مشکلات اقتصاد برنامه دارد

تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث اشتغال هزاران بیکار شد/ رئیسی برای حل مشکلات اقتصاد برنامه دارد
یک کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث احیای هزار کارخانه و بنگاه تولید و اشتغال هزاران بیکار شد؛ گفت: آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد و با شناختی که از امور دارد، می‌تواند مرد شماره یک برای مبازه با فساد باشد.
[

عبدالمجید شیخی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگویی با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد ثبت نام حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و اینکه می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی کشور اثر گذار باشد ، اظهار کرد: آقای رئیسی همان طور که در بیانیه خود اعلام کردند برای حل معضلات اقتصادی کشور برنامه‌هایی دارند.

وی با اشاره به اینکه تدبیرهای رئیس قوه قضائیه تا بحال باعث احیای دو هزار کارخانه و بنگاه تولید و اشتغال ده‌ها هزار بیکار شد و صدها کارخانه دیگر به همت و تلاش ایشان و همکاران صدیقشان در حال خلع ید از مفسدان رانت خوار دولت روحانی و برگشت به خط تولید است ؛ گفت:طبق قاعده علت و معلول،علت معمولا"  مجموعه ای مرکب و دارای اجزایی است؛ یعنی تحقق یک اتفاق و معلول نیازمند چند دلیل است.


آیت الله رئیسی به کلیه منافذ، مراکز و عوامل فساد آشنایی دارد

این استاد دانشگاه با بیان اینکه برخورد با اوضاع اقتصادی امروز می‌تواند ایجابی و سلبی باشد، ادامه داد: آیت الله رئیسی به کلیه منافذ، مراکز، محافل و عوامل فساد آشنایی دارد، لذا می توانند با بکار گرفتن زنجیره‌ی برخورد سلبی با اوضاع بد اقتصادی اجتماعی نواقص موجود عمل ایجابی بقیه نامزدها که از این ویژگی برجسته برخوردار نیستند، تکمیل کنند.

شیخی افزود: رئیسی امروز یک فرد مطلع به تمام گره‌ها و نواقصی است که در فرآیند تولید، توزیع، مصرف و عوامل داخلی وجود دارد.

وی با اشاره به برخورد ایجابی با مسائل اقتصادی، گفت:حضرت آیت الله رئیسی با وجود خصوصیات تقوا،دلسوزی،جهادی،انقلابی،ارزشمدار و مردمی بودن هم می‌توانند این برخورد ایجابی را انجام دهند و هم می تواند از برخورد سلبی به عنوان حلقه مفقوده برخورد  ایجابی استفاده کند و کار را به اتمام برساند؛ او در این زمینه  ۹۹ پله جلوتر از رتبه پله اول سایر کاندیداهای ریاست جمهوری است که مبارزه با مفاسد اجتماعی اقتصادی چون تبعیض، رانت خواری،ناشایسته سالاری،بی عدالتی،  غربزدگی و... را تسریع خواهد کرد.

 
صدها هزار پرونده با تدبیر رئیسی جمع شد/ اگر قوه مجریه کارآمدی باشد، در اقتصاد شاهد سیل نخواهیم بود

این کارشناس مسائل اقتصادی تاکید کرد: این همه پرونده‌هایی که در قوه قضائیه (دادگاه، دادسراها و محافل دادگستری)  که جمع شده  ناشی از وجود عوامل افساد در اقتصاد بوده ایشان جمع کرد. این پرونده‌ها حاصل عدم برخورد درست و عدم مدیریت اقتصادی توسط قوه مجریه است.

شیخی اضافه کرد: اگر قوه مجریه ریاست و مدیریت شایسته انقلابی وجهادی چون ایشان و عملکرد کارآمدی داشته باشد و با اقداماتی مانند احداث سدهای پلکانی و موانع طبیعی مانند کاشت درخت، می‌تواند آب را در بالادست مهار کند و ما در شهر (اقتصاد) شاهد و مواجه با سیل خانمان برانداز فساد نخواهیم بود. یعنی سیل فساد ایجاد نخواهد شد و این همه پرونده روی دست دستگاه قضا جمع نخواهد شد.

 

آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد/ دلالی در اقتصاد جولان می‌دهد


وی با اشاره به مشکلات اقتصاد ایران، بیان کرد: آیت الله رئیسی با برنامه به دنبال حل مشکلات اقتصادی است و سابقه او در قوه قضائیه نشان داده است که مرد عمل است و می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیتشی مردم را با اقدامات موثر سامان بخشد.

شیخی گفت: وقتی قوه مجریه، مدیریت مالی و پولی را بلد نیست، به این سرنوشت دچار خواهیم شد که دلالی در اقتصاد جولان خواهد داد و منابع پولی را مثل گردبادی به داخل خود می‌کشد و بخش تولید را برای تامین نقدینگی و منابع با مشکل مواجه می‌کند؛ قوه مجریه و رئیس جمهور کنونی فقط با گفتار درمانی سعی در پاک کردن صورت مسئله و اغوای مردم داشته و دارد و نتیجه همین است که امروزه کشور به این حال و روز افتاده است.

وی افزود: امروز ایران به شخص صالحی که اهل هوای نفس نباشد، نیاز دارد، کسی که با تقوی، خدا را ناظر بر خود بداند. به نظرم آیت الله رئیسی این خصوصیات را دارد و در مجموعه قوه قضائیه با گروه خوبی کار و تحولی ایجاد کرد و این نشان می‌دهد او اهل شایسته سالاری هستند.

این استاد دانشگاه با خطاب به کاندیداها، گفت: افراد دقت داشته باشند که باید اجماع کلی ایجاد شود و بدانند آیت الله رئیسی کسی نیست که نیروی شایسته را کنار بگذارد و از تمامی کسانی که در این راه یاور اقتصاد کشور باشند، دست گیری خواهد کرد و آنها هم می‌توانند با کمک به آقای رئیسی در جهت بهبود وضع کشور گام بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛,
,
,
,
,
, آیت الله رئیسی به کلیه منافذ، مراکز و عوامل فساد آشنایی دارد, آیت الله رئیسی به کلیه منافذ، مراکز و عوامل فساد آشنایی دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
, صدها هزار پرونده با تدبیر رئیسی جمع شد/ اگر قوه مجریه کارآمدی باشد، در اقتصاد شاهد سیل نخواهیم بود, صدها هزار پرونده با تدبیر رئیسی جمع شد/ اگر قوه مجریه کارآمدی باشد، در اقتصاد شاهد سیل نخواهیم بود,
,
,
,
,
,
,
,
, آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد/ دلالی در اقتصاد جولان می‌دهد, آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد/ دلالی در اقتصاد جولان می‌دهد,
,
,
, سابقه او در قوه قضائیه نشان داده است که مرد عمل است,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/ط

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه