اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات البرز:

۲۰۰ رد صلاحیت‌شده معترض در انتخابات شوراهای البرز تائید شدند

۲۰۰ رد صلاحیت‌شده معترض در انتخابات شوراهای البرز تائید شدند
نورمحمد فردی گفت: پس از اعتراض رد صلاحیت‌شدگان انتخابات شورا در البرز قریب به ۲۰۰ نفر تائیده هیات عالی نظارت استان را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس ستاد انتخابات البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شورا روز گذشته توسط هیات عالی نظارت استان به فرمانداری ها ابلاغ شد، گفت: بر این اساس قریب به ۲۰۰ نفر به آمار تائید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستا اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی به ثبت نام یک هزار و ۹۱۹ داوطلب در انتخابات شورا اشاره کرد و افزود: از این آمار صلاحیت برخی بعد از بررسی هیات اجرایی و نظارت رد شد، الیته اعتراضات داوطلبین شوراهای شهر و روستا توسط هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی البرز بررسی شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده ۱۰ روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان اعلام کنند تا وضعیت آنها مجددا بررسی شود، اظهار داشت: کسانی که از طریق این هیات رد صلاحیت شده ‌اند چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت مرکزی کشور اعلام کنند.
,
 
,
فردی تصریح کرد: هیات نظارت مرکزی کشور در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۱۰ روز و در شهرهای کمتر از این جمعیت هم پنج روز فرصت دارد تا اعتراضات را بررسی کند، همچنین نتیجه نهایی بررسی رد صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستا نهایتا تا ۱۵ خرداد اعلام می‌ شود.
,
 
,
 وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲ هزار و ۱۴۷ نفر از ۲۵۰ روستای البرز برای شرکت در شوراهای روستا ثبت نام کرده ‌اند، گفت: ۹۶.۵ درصد آنها تایید صلاحیت شده‌ اند. البته اقدامات لازم برای ۴ مولفه رقابت سالم، مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات انجام صورت خواهد گرفت
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مردم نگران سلامت انتخابات نباشند و از رای مردم صیانت می شود، خاطر نشان داشت: داوطلبان در ۷ روزی که به آنها فرصت داده می شود برنامه های خود را شفاف کنند تا مردم به افراد شایسته رای داده و آنها را انتخاب کنند.
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه