اخبار داغ

در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مطرح شد؛

دورکاری پنج‌شنبه‌های ادارات استان مرکزی از خردادماه/ استان در نقض تردد شبانه رتبه اول کشور را کسب کرده است

دورکاری پنج‌شنبه‌های ادارات استان مرکزی از خردادماه/ استان در نقض تردد شبانه رتبه اول کشور را کسب کرده است
آقازاده استاندار مرکزی به مصوبه امروز ستاد استانی کرونا اشاره کرد و گفت: از خردادماه، پنجشنبه‌ها ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل می‌شوند و به‌صورت دورکاری خدمات ارائه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در جلسه استانی مقابله با کرونا در اراک گفت: در ابتدای ماه مبارک رمضان شرایط کرونایی استان همان بسیاری از استان‌های دیگر مناسب نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و اقداماتی که مسئولین انجام دادند آمارهای کرونا در نیمه ماه رمضان ثابت و در پایان ماه رمضان کاهشی شدند.

,

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه‌شده در هفته گذشته آمار فوتی‌های کرونا در استان ۲۰ درصد و آمار بستری‌ها ۱۸ درصد نسبت به هفته‌های گذشته کاهش داشته است البته در آمار ابتلا کاهش‌ها بسیار ناچیز است.

,

استاندار مرکزی به موضوع واکسیناسیون کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: روند واکسیناسیون کرونا در استان خوب و طبیعی است البته برای انجام سریع‌تر کار نیاز است ظرفیت مراکز تزریق را بالا ببریم که این مهم با اختصاص سالن و پارکینگ‌ها با هماهنگی دانشگاه برای انجام واکسیناسیون می‌تواند مؤثر باشد.

,

وی اضافه کرد: البته برای سرعت دادن به انجام واکسیناسیون لازم است واکسیناسیون خودروی را هم در شهرستان‌های استان از هفته‌های آینده فعال کنیم در این راستا لازم است فرمانداران برای انجام این کار با ستادهای شهرستانی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

,

آقازاده با اشاره به اینکه ستادهای شهرستانی باید موضوع ترددها را جدی بگیرند خصوصاً ترددهای بین استانی را، بیان کرد: البته بنده با محدودیت تردد شبانه خیلی موفق نیستیم چراکه با بلند شدن طول روز خیلی نمی‌تواند مؤثر باشد.

,

وی در ادامه به مصوبه امروز ستاد استانی کرونا اشاره کرد و گفت: از خردادماه به بعد، پنجشنبه‌ها ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل می‌شوند و به‌صورت دورکاری خدمات ارائه می‌کنند.

,

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این مصوبه می‌توان در کاهش ابتلا به بیماری کرونا و کاهش مصرف برق مؤثر باشد اظهار کرد: این طرح در استان از خردادماه به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود و در صورت موفقیت تداوم می‌یابد.

,

آقازاده به آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان هم اشاره‌ای کرد و گفت: بر اساس آخرین اعلام از سوی وزارت بهداشت هیچ شهری از استان در وضعیت قرمز و آبی کرونایی قرار ندارد و دو شهرستان کمجان و تفرش در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

,

استان مرکزی در نقض تردد شبانه رتبه اول کشور را کسب کرده است

, استان مرکزی در نقض تردد شبانه رتبه اول کشور را کسب کرده است, استان مرکزی در نقض تردد شبانه رتبه اول کشور را کسب کرده است,

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: در بازدیدهای میدانی صورت گرفته از بازار تاریخی و پاساژهای اراک وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب نیست و نیاز است اصناف نظارت های بیشتری را داشته باشند.

,

اکرمی با اشاره به اینکه استان مرکزی در نقض تردد شبانه رتبه اول کشور را کسب کرده است اظهار کرد: لازم است شهروند به این موضوع توجه داشته باشند و تردد های شبانه خودشان را کاهش دهند و نیروی انتظامی هم با متخلفان بر اساس قانون بر خورد کند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم استان مرکزی در رعایت پروتکل ها در هفته گذشته زیر ۷۰ درصد بوده است که امیدواریم با همکاری مردم در هفته های آینده بالای ۷۰ درصد برسانیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه