اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

خانواده ها نگران آزمون حضوری دانش آموزان نباشند/ ۸۸ درصد امتحانات خراسان شمالی غیرحضوری است

خانواده ها نگران آزمون حضوری دانش آموزان نباشند/ ۸۸ درصد امتحانات خراسان شمالی غیرحضوری است
مهدی مودی با اشاره به اینکه خانواده ها و دانش آموزان نسبت به برگزاری آزمون در پایه های دوازدهم و نهم هیچ نگرانی نداشته باشند، گفت: برگزاری این آزمون ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، آزمون پایه دوازدهم و نهم به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار داشت: این آزمون از روز 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 24 خرداد ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی امتحانات آخر سال 88 درصد دانش آموزان باتوجه به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: این درحالی است که 12 درصد دانش آموزان، حدود 20 هزار نفر از آنها در گروه های پایه های نهم، دوازدهم و بزرگسالان قرار دارند، مصوب شده که به صورت حضوری برگزار شود.

,

 

,

مودی اضافه کرد: در پایه نهم آ زمون پایان ترم در هر مدرسه به صورت جداگانه برگزار می شود که تعداد مدارس متوسطه اول در استان خراسان شمالی 466 مدرسه است که همین تعداد حوزه تحصیلی می باشد.

,

 

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: در پایه دوازهم در سال گذشته 50 حوزه آزمون در سراسر استان مستقر بود که در حال حاضر باتوجه به اینکه پروتکل های بهداشتی به صورت کامل برقرار شود این تعداد به 93 حوزه افزایش پیدا کرده است.

,

 

,

مودی با بیان اینکه برنامه ریزی ها براین اساس است که آزمون در هر حوزه با جمعیت کمتر از 100 نفر برگزار شود، گفت: در استان خراسان شمالی چندین مورد محدود حوزه با جمعیت بیشتر از این تعداد آزمون برگزار می شود که در آنها فاصله گذاری اجتماعی به گونه ای خواهد بود که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

,

 

,

این مقام مسئول گفت: 88 درصد دانش آموزان که آزمون های آنها به صورت غیرحضوری برگزار می شود، تمام فعالیت های دانش آموزان از 15 شهریور سال 99 تا پایان سال تحصیلی 1400 سنجیده می شود.

,

 

,

وی ادامه داد: برای مدارسی که از سامانه شاد محروم هستند، براساس تکالیف و درسنامه هایی که در طول سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است، نمره پایان سال آنها سنجش می شود.

,

 

,

مودی با اشاره به اینکه خانواده ها و دانش آموزان نسبت به برگزاری آزمون در پایه های دوازدهم و نهم هیچ نگرانی نداشته باشند، گفت: برگزاری این آزمون ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

,

 

,

وی یادآور شد: دانش آموزان برای تهیه کارت ورود به جلسه پایه دوازدهم به صورت حضوری یا با ورود به سامانه pada می توانند اقدام کنند.

,

 

,

مودی افزود: پایه های نهم نیز براساس تصمیم شورای مدرسه برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه