اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

۴۰۰۰ نفر از جمعیت بالای ۸۰ سال برای واکسن اقدام نکردند/ ۱۷ هزار واکسن وارد خراسان شمالی شد

۴۰۰۰ نفر از جمعیت بالای ۸۰ سال برای واکسن اقدام نکردند/ ۱۷ هزار واکسن وارد خراسان شمالی شد
محمدعلی شجاعی گفت: از خانواده های چهارهزار نفر باقی مانده تقاضا می شود که برای ثبت نام و مراجعه برای واکسیناسیون با مراکز بهداشت همکاری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در ستاد استانی کرونا با اشاره به اینکه تعداد ابتلا، بستری و فوتی ها در استان خراسان شمالی در روند نزولی قرار گرفته است، اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی بیماری کرونا شیوع این بیماری در خراسان شمالی کاهش چشمگیری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی بعد از توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در رابطه با اینکه 50 درصد از افراد بالای 80 سال در استان برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، گفت: از خانواده های چهار هزار نفر باقی مانده تقاضا می شود که برای ثبت نام و مراجعه برای واکسیناسیون با مراکز بهداشت همکاری داشته باشند.

,

وی بابیان اینکه جامعه روحانیت در مساجد و حسینیه ها در بیانات شان به اهمیت مراجعه افراد جهت واکسیناسیون اشاره کنند، ادامه داد: لیست تمامی افراد بالای ۸۰ سال استان به تفکیک شهرستان ها به فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام شود تا با ورود میدانی در سطوح پایین تر روند شناسایی و مراجعه افراد به مراکز درمان شتاب بگیرد.

,

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: بر اساس آمار اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون حدود ۱۷ هزار واکسن به استان خراسان شمالی تحویل و حدود ۶۰ درصد آن تزریق شده است.

,

شجاعی در خطاب به دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی بیان داشت: اگر میزان توزیع واکسن متناسب با سرانه جمعیت خراسان شمالی نیست، جبران این عقب ماندگی را از سطح ملی پیگیری کنیم.

,

این مقام مسئول اضافه کرد با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات با تاکید بر اینکه بیماری کرونا تعطیلی ندارد، گفت: ایجاد شور انتخاباتی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد تا موجب شیوع بیشتر بیماری کرونا در استان نشود.

,

شجاعی با اشاره به اینکه موضوع مشارکت در انتخابات به عنوان پایه اصلی قدرت و قوت نظام از دغدغه های مقام معظم رهبری است، گفت: باید به گونه ای عمل شود که با حفظ آرامش، شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه