اخبار داغ

استاندار قم در جمع خبرنگاران:

واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در قم آغاز شد

واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در قم آغاز شد
استاندار قم از آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در قم خبر داد و گفت: از شهروندان قمی درخواست داریم تا در زمان مشخص شده نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی برگزار شد، طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات مردم متدین قم و تبریک عید سعید فطر، از همراهی شهروندان با طرح ممنوعیت ترددها طی روزهای گذشته قدردانی کرد و گفت: این محدودیت‌ها در کنترل کرونا مؤثر بوده‌اند.

استاندار قم با اشاره به گزارش وضعیت استان‌های مختلف در جلسه روز جاری ستاد ملی کرونا افزود: خوشبختانه در سراسر کشور شاهد سیر نزولی شیوع کرونا هستیم.

وی روند واکسیناسیون در کشور را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: هم در زمینه واردات واکسن و هم در راستای واکسیناسیون افراد شاهد پیشرفت قابل‌توجهی هستیم.

سرمست با اشاره به آغاز واکسیناسیون شهروندان بالای ۷۰ سال در کشور، جلوگیری از تجمع افراد در زمان تزریق واکسن را ضروری دانست و ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا در زمان مشخص شده نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

مقام عالی دولت در استان قم همچنین طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ لغایت ۳ بامداد را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: شهروندان بایستی نسبت به اجرای این قانون اهتمام داشته باشند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه