اخبار داغ

فصل ویژه «بریم بسازیم» به آنتن تلویزیون رسید

فصل ویژه «بریم بسازیم» به آنتن تلویزیون رسید
فصل ویژه «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مصطفی آتش مرد از شبکه یک سیما پخش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در فصل ویژه «بریم بسازیم» که در قالب یک ویژه برنامه ۳ قسمتی آماده نمایش شده است چهار شرکت کننده فصل اول این برنامه، این بار با کاروان مخصوص «بریم بسازیم» راهی جنوب ایران و شهرستان بشاگرد شده‌اند تا ضمن آشنایی بیشتر با این منطقه، امکانات و نیازهای آن را جهت سازندگی مورد ارزیابی قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این فصل ویژه چهار کاراکتر اصلی برنامه بعد از آشنایی با بشاگرد و بعد از اینکه متوجه می‌شوند چه کارهایی در این منطقه انجام شده است، تصمیم به روایت متفاوت از سازندگی در این سفر می‌گیرند.

,

فصل ویژه رئالیتی شوی «بریم بسازیم» روزهای یکشنبه ۲۶، دوشنبه ۲۷ و سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

,

در رئالیتی شوی «بریم بسازیم» مخاطب در تمام شرایط، چهار شخصیت‌ اصلی مجموعه به نام‌های حسن، حامد، حسین و امیرحسین را در موقعیت‌های مختلف دنبال می‌کند که در قالب یک قصه‌ پس از مواجهه با کاستی‌ها و ظرفیت ها در روستاها سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکلات را برطرف کنند.

,

این ویژه برنامه مجموعه رئالیتی شوی «بریم بسازیم» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) در استودیو نوبین تولید می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه