اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

تفکر دفاع مقدس راهگشای مقاطع مختلف است

تفکر دفاع مقدس راهگشای مقاطع مختلف است
سردار شهرستانی فرمانده انتظامی استان، گفت: امروز برای مواجهه با شرایط پیش رو در همه ابعاد نیازمند استفاده از دانش دفاع مقدس هستیم چراکه دانش و نظریه دفاع مقدس در همه ابعاد حرف برای گفتن دارد و راهگشای مقاطع مختلف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در نشست فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان مرکزی با موضوع ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت، گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس تبدیل شدن تجربیات دفاع مقدس به نظریه است که این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
 
,
وی افزود: تبدیل شدن تجربیات دفاع مقدس به نظریه علاوه بر اینکه میتواند مسیر را برای همه مشخص کند می تواند ما را به اهداف برساند. 
,
 
,
شهرستانی ادامه داد: دفاع مقدس آوردگاه تولید حرف‌های جدیدی بود و بسیاری از حرف‌ها و نظریات نو که اتفاق افتاد امروز با عنوان تجربه در اختیار ماست که اینها باید امروز تبدیل به نظریه شوند.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز برای مواجهه با شرایط پیش رو در همه ابعاد نیازمند استفاده از دانش دفاع مقدس هستیم چراکه دانش و نظریه دفاع مقدس در همه ابعاد حرف برای گفتن دارد و راهگشای مقاطع مختلف است.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی که در راستای تبدیل کردن تجربیات دفاع مقدس به دانش امروز و با رویکردی علمی است یک اقدام مهم استانی محسوب می شود و نیروی انتظامی استان برای تکمیل این مجموعه ارزشمند از همه ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.
,
 
,
وی تاکید کرد: به برکت روحیه و تفکر حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی روحیه جهاد و شهادت همواره در نیروهای مسلح برقرار است و امروز باب شهادت در نیروی انتظامی باز است.
,
 
,
شهرستانی گفت: اگر بتوانیم در دانشنامه استانی دفاع مقدس جایگاه و مداخلی برای شهدای روز ناجای استان هم ببینیم قطعا میتواند در جامعیت این مجموعه علمی تاثیرگذار باشد.
,
 
,
وی افزود: یکی از وظایف مهم نیروهای مسلح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در همه ابعاد است و هر ساله برنامه های مشخصی در این راستا تهیه و تدوین می شود که امسال هم در ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت با هم افزایی و مشارکت همه جانبه در این راستا تلاش خواهیم کرد.
,
 
,
شهرستانی خاطرنشان کرد: هر اندازه که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وقت گذاشته شود و برای آن هزینه مادی و معنوی انجام شود باز هم کم است و لذا باید از کلیه ظرفیت ها در این راستا به خوبی استفاده کرد.
,
 
,
وی گفت: مشارکت باشکوه در انتخابات یک وظیفه ملی است و نیروهای مسلح استان در برابر  ترویج فرهنگ مشارکت و دخیل کردن مردم در سرنوشت خود در انتخابات تلاش خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه