اخبار داغ

برگزاری دوره توجیهی مربیان زورخانه ای به صورت مجازی

برگزاری دوره توجیهی مربیان زورخانه ای به صورت مجازی
بر اساس تقویم آموزشی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعابت فاصله گزاری های اجتماعی، دوره توجیهی مربیان زورخانه ای به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورز ش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این باره اظهار داشت: جهت اجرای طرح فاصله گزاری اجتماعی تا شکست ویروس منحوس کرونا، دوره توجیهی  فوق به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان، دوره به صورت دو کلاس مجزا طی دو روز در تاریخ های 27 و 29 اردیبهشت ماه از ساعت13 و 30 دقیقه  الی 18 عصر "بصورت وبینار (مجازی)" برگزار می گردد و جابجایی نفرات بین کلاس ها امکان پذیر نمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایشان در ادامه افزود: در روز دوشنبه شرکت کنندگان از استان های مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، اردبیل، لرستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، کرمان، منطقه آزاد ارس، سمنان می بایست در این دوره حضور داشته باشند.

,

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در پایان خاطر نشان کرد: حضور غیاب ابتدای دوره از ساعت 13 و 40 دقیقه الی 14  و حضور غیاب های بعدی در حین برگزاری دوره انجام می شود و غیبت در هرکدام از قسمتها منجر به حذف از کلاس خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه