اخبار داغ

مدیر کمیته امداد کاشمر:

۵۵۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کاشمر مستأجر هستند

۵۵۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کاشمر مستأجر هستند
آرامیان با بیان اینکه ۵۵۰ مستأجر در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند، گفت: با افزایش قیمت اجاره توانایی پرداخت اجاره مسکن مددجویان از محل اعتبارات نداریم و ناچار هستیم در راه خانه‌دارشدن مددجویان گام‌هایی برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آرامیان، مدیر کمیته امداد کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: ۹۲۵ همکار افتخاری در مراکز نیکوکاری در کاشمر پای‌کار کمیته امداد هستند که توانستیم خدمات خوبی را به مددجویان و نیازمندان شهرستان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار بسته‌های معیشتی و ۲ هزار پرس غذای گرم با کمک خیرین و نیکوکاران از ابتدای ماه مبارک رمضان در اوضاع سخت اقتصادی و کرونایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار پرس افطاری ساده بین نیازمندان و محرومان کاشمر توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد کاشمر با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد بحث توانمندسازی، اشتغال خانواده‌های نیازمند است، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۶۶ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال کمیته امداد کاشمر بود که این میزان را از محل اعتبارات شناور استان به ۲۲۲ میلیارد ریال رساندیم و این میزان اعتبار باعث اشتغال ۵۶۵ فرد شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های اشتغالی در سطح شهرستان وجود دارد که بیش از ۴۰ فرد را با یک وام اشتغال و توسعه کارگاه به‌کارگیری کرده‌اند، اذعان کرد: استعداد سنجی، مشاوره‌های شغلی، آموزش، نظارت و بازدیدهایی در راستای اشتغال مددجویان انجام می‌شود که بتوانیم افراد بیشتری از مددجویان کمیته امداد را به‌کارگیری کنیم.

آرامیان با بیان اینکه ۸۴ واحد مسکن روستایی در سال گذشته احداث شد که ۲ واحد آن با همکاری گروه‌های جهادی ساخته شده است، عنوان کرد: برای ۱۶۷ واحد مسکونی در شهرستان کاشمر بحث تعمیرات یا احداث سرویس‌های بهداشتی صورت‌گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات مددجویان بحث مسکن است به‌طوری‌که ۵۵۰ مستأجر در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند، تشریح کرد: با افزایش قیمت اجاره توانایی پرداخت اجاره مسکن مددجویان از محل اعتبارات نداریم و ناچار هستیم در راه خانه‌دارشدن مددجویان گام‌هایی برداریم.

مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) کاشمر با اشاره به اینکه ۸۰ درصد رشد صدقات را در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ نسبت به شش‌ماهه اول سال را تجربه کردیم، بیان کرد: ۱۵۶۰ فرزند در کمیته امداد کاشمر حامی دارند و ۷۴۰ فرزند بدون حامی هستند که امیدواریم هیچ فرزند تحت پوشش کمیته امداد کاشمر با کمک همه خیرین بدون حامی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه