اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مترو تهران خبر داد:

دو ایستگاه مترو اقدسیه و مرزداران در تهران افتتاح شد

دو ایستگاه مترو اقدسیه و مرزداران در تهران افتتاح شد
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به افتتاح دو ایستگاه مترو اقدسیه و مرزداران در خط 3 و 6 مترو پایتخت گفت: دو ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان هم ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در مراسم افتتاح دو ایستگاه اقدسیه و مرزداران اظهار داشت:‌ این دو ایستگاه جدید در خط 3 و 6 مترو قرار دارد و 139 ایستگاه فعال مترو با احتساب این دو خط خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: ماه آینده نیز دو ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان در خط 6 و 7 مترو افتتاح می‌شود.
,
 
,
امام خاطرنشان کرد: ایستگاه مرزداران در فاز ۲ خط ۶ متروی تهران قرار گرفته است و فاز اول در فروردین ۹۸ حدفاصل میدان شهدا تا امام حسین افتتاح شد و در فاز دوم ۴ ایستگاه را در اسفندماه افتتاح کرده‌ایم و با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش این فاز به پایان می‌رسد.
,
 
,
وی گفت: فاز سوم در برنامه ویژه عملیاتی امسال خواهد بود و مربوط به بخش میانی بسیار مهم است و حدفاصل میدان امام حسین و دانشگاه تربیت مدرس اجرا می‌شود.
,
 
,
وی افزود: ایستگاه هفت تیر و ولیعصر که ایستگاه‌های تقاطعی است حائز اهمیت است در این بخش قرار دارد.۱۲ گزینه هم برای توسعه شمال خط ۳ بعد از ایستگاه نوبنیاد تا تجریش دیده شد و در نهایت مسیر نیاوران، میدان نیاوران، میدان قدس تا تجریش ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه