اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بود

دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بود
کریمی گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر معارف قرآنی جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و در واقع دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در حاشیه مراسم جمع خوانی قرآن کریم توسط جمع محدودی از آزادگان سرافراز استان مرکزی گفت: یکی از برنامه های مهم ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سالجاری توجه به قرآن و معارف قرآنی است چراکه پایه و اساس فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از قرآن و معارف است و باید به این مسئله توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر معارف قرآنی جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و در واقع دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بوده است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: مردم و رزمندگان با تاسی از قرآن کریم و روحیه ایثار و شهادت توانستند آیات قران کریم را در دفاع مقدس خود به طور عملی تفسیر کنند.

,

وی بیان کرد: روحیات و رفتارهای رزمندگان در دفاع مقدس برای دفاع همه جانبه از کشور، وطن و ناموس خود همه برگرفته از آیات قرآن بود و بر اساس فرمان قرآن کریم رزمندگان وارد جهاد همه جانبه شدند.

,

کریمی تأکید کرد: مهمترین پایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ قرآن و معارف قرآن است و باید در این خصوص سرمایه گذاری کرد و همه ظرفیت ها را پای کار آورد.

,

وی گفت: خوشبختانه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های خوبی در این راستا توسط رزمندگان ، ایثارگران و اقشار مردم برگزار شد و این برنامه ها نباید متوقف شوند و فرهنگ قرآن و معارف همواره باید در جامعه زنده و پویا باشد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امروز در جمع محدود آزادگان عزیز و سرافراز استان مرکزی در مراسم جمع خوانی قرآن کریم حضور پیدا کردیم تا ضمن ادای احترام به قرآن کریم اهمیت از این اقدام ارزشمند بار دیگر حمایت کنیم.

,

وی اضافه کرد: حضور در جمع آزادگان عزیز فرصتی ارزشمند برای بازخوانی خاطرات است وخوشبختانه اینگونه محافل قرآنی در بین رزمندگان، ایثارگران و آزادگان استان برقرار است اما به دلیل بیماری منحوس کرونا محدودتر برگزار می شود.

,

کریمی خاطر نشان کرد: ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در راستای ترویج قرآن خوانی و تقویت معارف قرآنی برنامه های ویژه ای در نظر گرفته که با مشارکت سایر دستگاه های دیگر عملیاتی خواهند شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه