اخبار داغ

یادداشت: امیدوار شدن مردم برای حضور پای صندوق های رأی در اخرین روز ثبت نام؛

تمایل مردم به سمت کاندیداهای انقلابی رفت/تنگ تر شدن سفره ملت نتیجه سیاه چاله برجام با حمایت لاریجانی

تمایل مردم به سمت کاندیداهای انقلابی رفت/تنگ تر شدن سفره ملت نتیجه سیاه چاله برجام با حمایت لاریجانی
در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری با حضور برخی چهره های انقلابی و مردمی، ملت برای شرکت در انتخاباتی پرشور امیدوارتر شدند، چرا که همین مردم وضعیت موجود و اقتصاد ناجور امروز را حاصل تفکر روحانی و حمایت های لاریجانی از دولت او می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، نزدیک به هشت سال می شود که با آمدن روحانی و گرفتن منصب ریاست جمهوری، هر روز سفره های مردم از روز قبل کوچک و کوچکتر شده تا جایی که حتی در برخی از نقاط کشور از جمله بعضی شهرهای استان همدان، برخی نان را هم به نسیه می برند و این مسئله حتی از سوی نماینده مردم این شهرستان مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حلوا حلوا کردن برجام؛ تنها زندگی مردم را در تنگنا قرار داد

, حلوا حلوا کردن برجام؛ تنها زندگی مردم را در تنگنا قرار داد, حلوا حلوا کردن برجام؛ تنها زندگی مردم را در تنگنا قرار داد,

دو قطبی معیشت و مذاکره به راه انداختند، حلوا حلوا به راه انداختند و آنقدر برجام برجام کردند و آن را آفتاب تابان خواندند تا یک رأی بیشتر جمع کنند، که نگویید و نپرسید بهتر است.اما دیری نگذشت که نقشه برجام به باد رفت و نه زندگی مردم آنچنان رونق یافت که دیگر نیازی به یارانه 45 هزار تومانی نداشته باشند و نه دلار به سه هزار تومان رسید.

,

سیاه چاله برجام با حمایت لاریجانی سفره ملت را تنگتر کرد

, سیاه چاله برجام با حمایت لاریجانی سفره ملت را تنگتر کرد, سیاه چاله برجام با حمایت لاریجانی سفره ملت را تنگتر کرد,

سوءتدبیرهای دولت روحانی متشکل از کابینه ای با افرادی با میانگین سنی بالا توان و قدرت جوانگرایی را از این دولت گرفته بود و از سویی وعده های بی عمل آنان زمینه ساز بی اعتماد شدن مردم به مسئولان شده است، تا جایی که برخی تمایلی به حضور در انتخابات بعدی نداشتند و در سال های گذشته مدام می گفتند به روحانی رأی دادیم ایران را گل و بلبل نکرد و بلکه با سیاه چاله برجام آن هم با حمایت مجلسی به ریاست لاریجانی زندگیمان را سیاه کرد. امروز عملکرد روحانی به گونه ای است که حتی یک بقال و نه یک یک رجال سیاسی یا فردی با تحصیلات دیپلمه می گوید بهتر از او می تواند کشور را اداره کند و از این رو احساس تکلیف کرده و پا به عرصه ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری گذاشته اند و این را می توان از حضور چنین افرادی برای ثبت نام در وزارت کشور مشاهده کرد.

,

8 سال تنگناهای اقتصادی دولت روحانی که با نظارت مجلس، بر ملت تحمیل شد!

, 8 سال تنگناهای اقتصادی دولت روحانی که با نظارت مجلس، بر ملت تحمیل شد!, 8 سال تنگناهای اقتصادی دولت روحانی که با نظارت مجلس، بر ملت تحمیل شد!,

معیشت تنگ این روزهای مردم، تورم بالا، تصویب حقوق های نجومی، بی سر و سامانی بورس، گرانی بیش از 300 تا 500 درصدی برخی کالاهای اساسی در هشت سال دوره روحانی بر مردم تحمیل شده است.و اما طبق قانون یکی از وظایف اصلی مجلس نظارت دقیق بر عملکرد قوه مجریه است، در حدود ریاست جمهوری هشت ساله روحانی هفت سالی هم لاریجانی همزمان با او بر منصب ریاست مجلس بود، آیا اگر یک مجلس قوی در دوران روحانی بر روی کار بود و نظارتش دقیق و موشکافانه، باید زندگی مردم به اینجا می رسید که با سیلی صورت خود را سرخ کنند؟! و یا آن که وزیرش به جای آن که به فکر زیرساخت های فضای مجازی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان مناطق محروم باشد به فکر کری خوانی با استقلالی ها بیافتد؟

,

روحانی ـ لاریجانی یک روح در دو بدن!

, روحانی ـ لاریجانی یک روح در دو بدن!, روحانی ـ لاریجانی یک روح در دو بدن!,

لاریجانی بارها از عملکرد روحانی دفاع کرده بود و بالعکس، گویا این دو نفر یک روح در دو بدن بودند و هستند تا جایگاه اقتصادی و معیشتی مردم را به اینجایی که نباید برسانند.روزی لاریجانی گفت که تلاش روحانی و دولتشان ایجاد آرامش بود.مردم از لاریجانی به عنوان حامی سرسخت دولت می پرسند کدام آرامش؟ آیا درمسئله اغتشاشات سال 96 که یک سوی زمینه ساز آن، سیاست های نامناسب اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم بود آرامشی وجود داشت یا اغتشاشات بنزینی سال 98؟ کدام یک از عملکرد دولت برای مردم آرامش روحی و روانی ایجاد کرده بود؟ آیا آشفته بازار بورس و تورم بالا، حتی عدم کنترل بازار مرغ، این ها آرامش است برای مردم؟لاریحانی جایی دیگر گفته که دولت روحانی علاقمند به فعال کردن اقتصاد است! کدام علاقمندی؟ مردم به وضوح فعال شدن اقتصاد را در بازار بورس دیدند، اینجاست که باید بنویسم لاریجانی و بخوانیم روحانی!

,

بنابراین با یک حساب ساده سرانگشتی می توان دریافت که تعطیلی یکی پس از دیگری کارخانه ها و تنگ تر شدن اوضاع و احوال معیشت این روزهای مردم ناشی از سیاست های نادرست همه جانبه از سوی دولت روحانی وعدم نظارت صحیح و البته بیشتر مواقع همراهی مجلس نهم و دهم به ریاست لاریجانی از روحانی بود.

,

کارخانه های که با پیگیری های رئیسی به چرخه تولید بازگشتند

, کارخانه های که با پیگیری های رئیسی به چرخه تولید بازگشتند, کارخانه های که با پیگیری های رئیسی به چرخه تولید بازگشتند,

اما با آمدن آیت الله سیدابراهیم رئیسی بر منصب ریاست قوه قضائیه ورق برگشت، او در این یکی دو سال اخیر با اقدمات به جا ضمن سالم سازی درون سازمانی، به صورت همزمان دست دانه درشت ها و به اصلاح آقازاده های خطاکار را رو کرد و هیچ گاه به خود اجازه محافظه کاری نداد.حتی برای راه اندازی کارخانه های بزرگی همچون هفت تپه و یا کیواند ر همدان دستورات صریح و روشن برای مبارزه با مفساد اقتصادی داد.

,

حال در اخرین روز ثبت نام در یک روز هم لاریجانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری پیش قدم شدند و هم آیت الله رئیسی با اصرار و درخواست های مکرر مردم و گرو های متعدد از هر طیف پا به این عرصه گذاشت.

,

امیدوار شدن مردم برای حضور پای صندوق های رأی با آمدن کاندیداهای انقلابی

, امیدوار شدن مردم برای حضور پای صندوق های رأی با آمدن کاندیداهای انقلابی, امیدوار شدن مردم برای حضور پای صندوق های رأی با آمدن کاندیداهای انقلابی,

با آمدن رئیسی و چند انقلابی دیگر پس از او آنچه تاکنون در فضای مجازی و حقیقی مشهود است، امیدوار شدن برای به ایجاد تغییر در اوضاع و احوالشان است، تاجایی که آن دست افرادی که تمایل به حضور در انتخابات نداشتند حالا برای روز انتخابات لحظه شماری می کنند.

,

روز گذشته، کاندیدای پوششی دوره قبل نیز به مانند جهانگیری ثبت نام کرده است، شاید او قرار است در صورت تأیید صلاحیت شدن باز هم در نقش یک کاندیداهای پوششی عمل کند این بار برای لاریجانی؟! خدا داند.

,

وضعیت موجود و اقتصاد ناجور امروزحاصل تفکر روحانی و حمایت های لاریجانی

, وضعیت موجود و اقتصاد ناجور امروزحاصل تفکر روحانی و حمایت های لاریجانی, وضعیت موجود و اقتصاد ناجور امروزحاصل تفکر روحانی و حمایت های لاریجانی,

به گزارش عصرهمدان؛ وضعیت موجود و اقتصاد ناجور امروز حاصل تفکر روحانی و حمایت های مجلسی به ریاست لاریجانی رقم خورده است، انتخاب با مردم است، به امتداد روحانی رأی خواهند داد و معیشتشان را تنگتر می کنند یا به دنبال تغییر و تحول هستند. 28 خرداد ماه معلوم می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه