اخبار داغ

گودرزی در گفت‌وگو با دانا:

مولفه‌های قدرت را احیا نکنیم دنیا با ما مذاکره صادقانه نخواهد کرد/ فساد ستیزی رئیسی اثبات شده است

مولفه‌های قدرت را احیا نکنیم دنیا با ما مذاکره صادقانه نخواهد کرد/ فساد ستیزی رئیسی اثبات شده است
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که از درون قدرت خود را افزایش نداده و مولفه های قدرت را احیا نکنیم، دنیا با ما مذاکره و تعامل صادقانه نخواهد داشت.
[

«عباس گودرزی»، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که اختیارات همه بخش های در برابر اختیارات دولت و قوه مجریه کمی بیشتر از صفر است گفت: این یعنی بخش عمده اختیارات و حیطه عملکردی در اختیار دولت است و یک دولت کارآمد و با اراده قادر است کشور را از سختی ها و مشکلاتی که امروز درگیر آن هستیم عبور دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه امروز مشکل کشور ما عدم اتکا به ظرفیت های داخلی است افزود: کشور ما یک ظرفیت عظیم از استعدادهای طبیعی و ذخایر عظیم خدادادی است، به تعبیر دیگر اولین کشور در دنیا در استفاده نکردن از ظرفیت ها هستیم، معطل ماندن ظرفیت ها و عدم شناخت فرصت های داخلی باعث شده است که روند پیشرفت کشور به شدت کند شود.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه اگر رئیس جمهوری فسادستیز مسئولیت قوه مجریه را برعهده بگیرد و به جای درمان به فکر کنترل و جلوگیری از آن باشد می تواند به آینده کشور امیدوار بود تصریح کرد: قوه قضائیه با فساد شکل گرفته مبارزه می کند اما اگر در اجرا شدت نظارت و مراقبت را داشته باشیم و کار را به افراد با ایمان، مومن انقلابی، مردم و دلسوز واگذار کنیم فساد شکل نخواهد گرفت و یا حداقل بسیار کاهش پیدا کرده و هزینه مبارزه با فساد که بالاترین آن هم سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است به کشور تحمیل نخواهد شد.

,

گودرزی با اشاره به اینکه آقای رئیسی اثبات کرده است که شخصیت فساد ستیز دارد و از روحیه انقلابی و جهادی و نیز نگاه به ظرفیت های داخلی کشور برخوردار است عنوان کرد: تا زمانی که از درون قدرت خود را افزایش نداده و مولفه های قدرت را احیا نکنیم، دنیا با ما مذاکره و تعامل صادقانه نخواهد داشت.

,

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی قوی و کنش های موثر در روابط بین الملل افزایش قدرت درونی است عنوان کرد: دنیا با کشور تعامل خواهد کرد که قوی باشد از این رو با توجه به جهت گیری ها و عملکرد آقای رئیسی امیدواریم با انتخاب وی آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم.

,

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت روسای جمهور گذشته را داشته باشد و نقاط ضعف روسای جمهور قبلی را نداشته باشد تا بتواند کشور را از مشکلاتی که امروز با آن مواجه است خارج کند.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: کشور ما ظرفیت و استعداد لازم برای خروج از شرایط فعلی و مشکلات اقتصادی را در درون خود دارد و تنها یک عزم و اراده جدی برای به کارگیری این پتانسیل ها لازم است که در انتخابات پیش رو محقق شود.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه