اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

تایید صلاحیت 97 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای استان اردبیل/کاندیداهای پارلمان محلی تبلیغات آشکار نکنند

تایید صلاحیت 97 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای استان اردبیل/کاندیداهای پارلمان محلی تبلیغات آشکار نکنند
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 97 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها در استان تایید صلاحیت شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز ندایی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به آخرین وضعیت برررسی صلاحیت ها شوراهای شهر در استان اردبیل، اظهار داشت: پس از پایان بررسی اعتراضات رد صللاحیت شدگان در مرحله اول، هیات عالی نظارت بر انتخابات استان، روز چهارشنبه آخرین وضعیت داوطلبان شوراهای شهر را به ستاد انتخابات استان ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان، روز جمعه 24 اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری های سراسر استان، اعلام شد، افزود: رد صلاحیت شدگان 3 روز فرصت اعتراض دارند که  شکایت خود را به فرمانداری ها تحویل داده تا از این طریق ستاد انتخابات استان اعتراضات آنان را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، مستقر در مجلس شورای اسلامی تحویل دهند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به اینکه این فرصت اعتراض از روز شنبه آغاز می شود، گفت: قبلا داوطلبان رد صلاحیت شده شهرهای بالای 200 هزار نفری می توانستند اعتراض خود را به هیات مرکزی اعلام کنند؛ اما اکنون داوطلبان تمامی شهرها میتوانند اعتراض خود را جهت بررسی تحویل دهند.

,

ندایی با اشاره به تایید صلاحیت اکثریت داوطلبان شهرها، ابراز داشت: تنها 3 درصد از این ثبت نام کنندگان، یعنی 38 نفر در سطح استان رد صلاحیت شده و خوشبختانه 97 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها، احراز و تایید صلاحیت شده اند.

,

وی تصریح کرد: تایید صلاحیت شدگان قطعی نیز منتظر فرا رسیدن زمان قانونی تبلیغات باشند و انتظار داریم که تا آن زمان تبلیغات آشکار را نداشته باشند که خلاف قانون است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه