اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مشهد:

افزایش ۲۰ درصدی فروش اینترنتی اصناف مشهد در دوران کرونا/ ورود کسب و کارهای سنتی به دیجیتال مارکتینگ ضروری است

افزایش ۲۰ درصدی فروش اینترنتی اصناف مشهد در دوران کرونا/ ورود کسب و کارهای سنتی به دیجیتال مارکتینگ ضروری است
بنا‌نژاد گفت: بر اساس برآورد گردش حساب اصناف توسط بانک مرکزی، فروش اینترنتی اصناف مشهد نسبت به اوایل شیوع ویروس کرونا ۲۰ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، ورود واجدهای صنفی متضرر از شیوع ویروس کرونا را به توسعه کسب و کار در فضای مجازی ضروری دانست و گفت: در ایام کرونا با توجه به تعطیلی‌ها و اینکه خیلی از مردم رغبتی به حضور فیزیکی در بازار نداشتند برخی از اصناف و بازاریان برای فروش محصولات خود به فضای مجازی ورود  و فروشگاه‌های مجازی را راه‌اندازی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

افزایش 20 درصدی فروش اینترنتی اصناف مشهد در دوران کرونا

, افزایش 20 درصدی فروش اینترنتی اصناف مشهد در دوران کرونا,

وی افزود: آمار رسمی که بتوانیم بر آن تکیه کنیم که چه میزان از اصناف و کسب‌وکارهای مشهد از فروشگاه‌های مجازی استفاده کردند نداریم، اما برآورد کلی به‌عنوان گردش کار پرداخت‌های اینترنتی بانک مرکزی حدود 20 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

,

استقبال از اصناف از بازارچه برخط

, استقبال از اصناف از بازارچه برخط,

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: سامانه‌ای را قبل از نوروز آماده کردیم تا هر واحد صنفی کالا‌های خود را در غرفه مجازی ایجادشده به فروش بگذارد و موضوع نظارت از این غرفه‌ها هم دنبال می‌شود تا بتواند فروش مجازی هم از این فروشگاه‌ها داشته باشند و تاکنون هم استقبال خوبی از این طرح‌شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 100 درصد کسب و کارهای  اطراف حرم مطهر با رکود مواجه هستند، زیرا عمده آن‌ها تا قبل از شیوع کرونا با ورود زائر و مسافر امرارمعاش می‌کردند و این در حالی است که طی یک سال گذشته زائری به مشهد نیامده و آن‌هایی هم که می‌آیند تمایلی به خرید و تفریح در مناطق گردشگری مشهد ندارند.

,

جلب اعتماد مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی مستلزم افزایش نظارت‌ها است

, جلب اعتماد مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی مستلزم افزایش نظارت‌ها است,

بنانژاد خاطرنشان کرد: افزایش نظارت بر فروشگاه‌های مجازی موجب افزایش تقاضای در بستر فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ می‌شود، چراکه جلب اعتماد افراد در فروشگاه‌های مجازی و پشتیبانی صحیح از خرید افراد موجب هجوم افراد به خریدهای اینترنتی می‌شود.

,

وی افزود: 40 درصد از اصناف مشهد در شرایط کرونایی نیاز به حضور در محل کسب ‌و کارشان را نداشتند و ضرورت آموزش وسیع دیجیتال مارکتینگ و توسعه فروش در فضای مجازی به اصناف مشهد مخصوصاً کسب‌و‌کارهای سنتی بیش از پیش حس می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه