اخبار داغ

یادداشت؛

آیا کرونا هست یانه؟ رنگ بندی های کرونایی برای چیست؟

آیا کرونا هست یانه؟ رنگ بندی های کرونایی برای چیست؟
عباس خزلی نوشت:برخوردهای دوگانه مسئولین شک برانگیز است و شائبه ای برای مردم بوجود آورده است که شاید کرونایی وجود ندارد هرچند که مردم هم می دانند ویروس کرونا به شدت در حال پیشرفت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "عباس خزلی"، فعال رسانه ای طی یادداشتی طی یادداشتی نوشت:چند روز قبل از عید فطر تبلیغات وسیعی در ارتباط با محدودیت‌ها وجلوگیری از سفر صورت گرفت که متاسفانه بدون پشتوانه ناکام ماند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,
محدودیت‌هایی که ضمن اینکه عملیاتی نشد بلکه  مراکزی که در ورودی های شهر بود برچیده وهیچ مأموری برای جلوگیری از ورود خودروهای احتمالی شهرهای آلوده وجود نداشت .
,
 
,
نکته جالبتر اینکه کلیه آرامستانها ومراکز تفریحی که قبلاً مسدود شده بودند باز، و مردم راحت و بدون جلوگیری در پارکها تجمع کرده ونه تنها اینکه فاصله اجتماعی رعایت نشد بلکه کسی از ماسک هم استفاده نکرد. 
,
 
,
با این اوضاعی که بوجود آمده انتظار می رود که در روزهای آینده باید شاهد موج دیگری از ویروس کرونا باشیم و بازهم مسئولین با دستپاچگی اقدام به جلسه و مصوبات کرونایی  نمایند.
,
 
,
باتوجه به اینکه بارها اعلام شد که از مسافرت هموطنان جلوگیری می شود و پس از اینکه مردم متوجه باز بودن مبادی های شهرها اقدام به مسافرت کردند که اکنون با انبوهی از جرایم رانندگی مواجه می شوند. 
,
 
,
بنظر می رسد که اینگونه برخوردهای دوگانه مسئولین اقدامی در جهت نارضایتی عده ای از هموطنان عزیز می باشد که گول باز بودن ورودی و خروجی شهرها را خورده اند وباید اکنون تاوان بی تدبیری مسئولین را بپردازند. 
,
 
,
این اقدام مسئولین شک برانگیز است وشائبه ای برای مردم بوجود آورده است که شاید کرونایی وجود ندارد هرچند که مردم هم می دانند ویروس کرونا به شدت در حال پیشرفت است.
,
 
,
البته باید متذکر شد که عدم توجه مسئولین نمی تواند بهانه ای باشد تا مردم بی محابا به مسافرت بروند و با تجمع در پارکها ومراکز تفریحی و بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی به انتشار این ویروس خطر ناک کمک کنند.
,
 
,
مردم ومسئولین باید به فکر کادر درمانی باشند که مدت هاست نتوانسته اند استراحت کنند سعی کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه آرامش و استراحت را برای کادر زحمتکش و بی ادعای بهداشت و درمان را فراهم کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه