اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسفراین:

تعداد شعب اخذ رای شهرستان اسفراین ۱۰ درصد افزایش یافت/ مهلت اعتراض دوباره برای داوطلبان رد صلاحیت شده

تعداد شعب اخذ رای شهرستان اسفراین ۱۰ درصد افزایش یافت/ مهلت اعتراض دوباره برای داوطلبان رد صلاحیت شده
مهدی کرامتی از افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان اسفراین خبر داد و گفت:تعداد 16 شعبه اخذ رای در مناطق بالای هزار رای تعیین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، مهدی کرامتی، فرماندار شهرستان اسفراین در این باره اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رای انتخابات در این شهرستان با رویکرد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش دارد تا از تشکیل صف های طولاتی اخذ رای به منظور حفظ سلامت مردم پیشگیری شود.

کرامتی افزود: تعداد ۱۶ شعبه اخذ رای در مناطق بالای هزار رای تعیین شده است.

به گزارش عصراترک، همچنین هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی درباره مهلت اعتراض دوباره برای داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا اطلاعیه ای صادر کرد.

به اطلاع تمامی داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات های عالی نظارت استان می رساند مستند به تبصره های ۴ و ۵ ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات اسلامی کشور معترضان شامل همه مناطق زیر ۲۰۰ هزار نفر و بالای ۲۰۰ هزار نفر از تاریخ ابلاغ نتایج، چهار روز برای ثبت اعتراض خود وقت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,

با توجه به به شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور، داوطلبان می توانند اعتراضات خود را به سه روش ( مراجعه به فرمانداری های سراسر کشور در شهرستان حوزه انتخابیه داوطلب، مراجعه به هیات های عالی نظارت استانی مستقر در مرکز استان حوزه انتخابیه داوطلب، مراجعه به کمیته رسیدگی به اعتراضات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی کشور) ثبت کنند.

,

بدیهی است هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به همه اعتراضات طبق قانون و با اولویت رسیدگی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه