اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

شهید محسوب شدن ۶ نیروی اداره برق کرمان منوط به تأیید بنیادشهید مرکز است

شهید محسوب شدن ۶ نیروی اداره برق کرمان منوط به تأیید بنیادشهید مرکز است
احمد گروهی گفت: هنوز دستوری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز مبنی بر اینکه ۶ نفر نیروی اداره برق جزو لیست شهدای خدمت اعلام شوند، ابلاغ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، به دنبال بارندگی های اخیری که در روستای کشیت، نسک از توابع شهرستان گلباف روی داد سبب شد تا به برخی از منازل خسارت وارد شود و همچنین برق این منطقه قطع که ۶ نفر از نیروی اداره برق شمال استان کرمان برای تعمیرات و وصل برق به این منطقه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

به دلیل اینکه تیرهای برق در مسیر رودخانه قرار داشت و هنگامی که تیم ۶ نفره در آن منطقه مستقر شدند مجددا بارش تگرگ و پس از آن به طور اتفاقی رگبار بارش شروع به باریدن می کند به حدی که سبب سیلابی شدن رودخانه می شود و متاسفانه ۶ کادر اداره برق دچار سانحه شده و آب آنها را با خود می برد و چند روز بعد اجساد آنها توسط نیروی امداد و نجات هلال احمر کشف می شود.

,

در روز تشییع جنازه معاون وزارت نیرو پیام وزیر نیرو را به خانواده جانباختگان مبنی بر اینکه به زودی اسامی آنها در لیست شهدای خدمت قرار خواهند گرفت داد.

,

امروز خبرنگار ما برای پیگیری مبنی بر اینکه این کار تا حدی پیش رفته با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تماس حاصل کرد و وی در پاسخ بیان کرد: هنوز دستوری از مرکز در این رابطه ابلاغ نشده است.

,

احمد گروهی همچنین عنوان کرد: وزیر نیرو این درخواست را به مرکز ارسال کرده و در دست بررسی و اقدام است به محض اینکه به استان ابلاغ شود خانواده آنان تحت پوشش بنیاد قرار خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه